ایرنا نوشت:

استاندار تهران از تهران به عنوان کلانشهری که بیش از یک پنجم جمعیت کشور را در خود جای داده یادکرد رو گفت: متاسفانه تراکم جمعیت در تهران بر پایه ساخت و ساز علمی صورت نگرفته است و در صورت بروز زلزله خسارت های جبران ناپذیری ایجاد می شود.

سید حسین هاشمی روز دوشنبه در هفتمین همایش انجمن ژئوپلتیک ایران در دانشگاه خوارزمی تهران با تاکید بر وجود مشکلات بسیار در راه مدیریت شهری کلانشهر تهران گفت: استانداری تهران از طرح های پژوهشی و محصولات فکری در زمینه مدیریت شهری استقبال می کند.

وی اضافه کرد: همچنین تمرکز جمعیت و قدرت در نقاط مختلف تهران رخ داده که باعث ایجاد اختلاف طبقاتی ،کاهش امنیت اجتماعی و افزایش میزان بزهکاری در جامعه می شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش از دیگر مشکلات بزرگ امروز تهران را بحران آب عنوان کرد و اظهار کرد: در صورتی که میزان مصرف آب در تهران مدیریت نشود قطعا مردم و دولت با مشکلات اساسی روبه رو می شوند.

وی مهمترین فاکتور مدیریت مصرف آب در تهران را فرهنگ سازی مناسب عنوان کرد و گفت: از این راه می توان از بحران آب به سلامت عبور کرد.

هفتمین همایش انجمن ژئوپولتیک ایران تا عصر فردا در دانشگاه خوارزمی برپاست.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    1 0
    شهردار باید در این گونه امور نظر بدهد یا استاندار؟ شهردار قالیباف که ادعا میکند کاملا درست و مهندسی است.
  • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    1 0
    اگر مطمئن هستی که اشتباه است سریع شهردار قالیباف را دستگیر و محاکمه کن. چون فقط به فکر رئیس جمهور شدن هست و کار بلد نیست. یا بفرست سیستان و بلوچستان تا انجا را اباد کند.
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    2 0
    اقای استاندار دیر متوجه شدید
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    1 0
    لطفا از دکتر نادرزاده سخنرانی بگیرید۰۰۰۰خدا نکنه تو تهران زلزله بیاد۰۰۰۰ چون ایشان به همراه جایکای ژاپن مطالعات مفصلی در همه زمینه ها در هنگام زلزله تهران انجام داده اند۰۰۰۰نتایج بسیار واقعی و عالیست