ایران مهمان هندی‌ها شد/ سنگاپور مهمان ویژه 8 روز نمایشگاه دهلی نو

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران با 200 عنوان کتاب در غرفه‌ای مستقل در نمایشگاه کتاب دهلی نو شرکت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، این نمایشگاه با حضور وزیر فرهنگ و توسعه منابع انسانی و رییس شورای ملی کتاب هند و با حضور ناشرانی از کشورهای ایران، لهستان، آلمان، فرانسه، مصر، سنگاپور، آمریکا، کره جنوبی، استرالیا، چین، مالزی و ترکیه روز 25 بهمن‌ماه افتتاح شد.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ، بروشور و توزیع فرم ثبت نام بیست و هشتمین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران و نمایش 200 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف از قبیل ایرانشناسی، کودک و نوجوان، نقاشی، شعر، آموزش خط و زبان فارسی در این دوره از نمایشگاه حضور پیداکرده است.

علاوه بر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، انتشارات شمع و مه با ده ها عنوان کتاب از ادبیات داستانی ایران به زبان انگلیسی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

میهمان ویژه نمایشگاه امسال "سنگاپور" و کشور مورد توجه این نمایشگاه "کره جنوبی" است.

نمایشگاه کتاب دهلی نو از تاریخ 14 تا 22 فوریه مصادف با 25 بهمن تا 3 اسفندماه سال جاری در"پراگاتی میدان" دهلی نو برگزار می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =