رده بندی جدید فیفا اعلام شد و ایران با صعود 10 پله ای، همچنان در صدر آسیا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی کارلوس کروش، درباره این اتفاق می گوید: «این خوب است که همچنان در صدر آسیا هستیم ولی این رده بندی برای ما چندان اهمیتی ندارد. تلاش می کنیم تا هر روز پیشرفت داشته باشیم. با اینکه نتوانستیم به هدف خود در جام ملت ها برسیم ولی خیلی از سایت های معتبر خارجی عملکرد ایران را خوب ارزیابی کردند. برای فیفا هم عملکرد ما خوب بوده است.»
با اینکه ایران در صدر آسیا ایستاده اما واقعیت این است که از نظر امکانات و نوع فوتبال، همچنان از ژاپن و کره عقب است. این واقعیتی است که کروش هم بارها به آن اعتراف کرده است. مارکار آقاجانیان هم  توضیح می دهد: «ما باید کار و تلاش کنیم. قطعا تیم هایی که پائین تر از ما هستند، تلاش می کنند تا پیشرفت کنند. امارات، قطر و خیلی از کشورهای دیگر مشغول کار و برنامه ریزی هستند. ما هم نباید غافل شویم. به همین دلیل می گویم که نباید به رده بندی توجه کنیم و به کار و تلاش ادامه دهیم. واقعیت این است که ما هنوز خیلی کار داریم.»
آقاجانیان و مهرداد خانبان(آنالیزور تیم ملی) این روزها در نبود دیگر اعضای کادر فنی، بازی های لیگ را زیر نظر می گیرند. مارکار در این باره می گوید: «ما تمام بازی ها را زیر نظر داریم. بازی های تهران و کرج را می بینم. به دلیل محدودیت هایی که برای تماشای بازی شهرستان ها وجود دارد، این مسابقه را ضبط می کنیم و یا از طریق ماهواره زنده می بینیم. مطمئن باشید همانطور که قبلا بازی های لیگ و عملکرد بازیکنان را دیده ایم، این بار هم همه چیز را زیر نظر خواهیم داریم.»
مربی تیم ملی در پایان از مردم هم یک تشکر ویژه می کند: «باز باید از آن تشکر کنم، به خاطر لطف و محبتی که به تیم ملی دارند. هر جا ما را می بینند حمایت می کنند، درست مثل طرفداران تیم ملی در استرالیا که واقعا سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم با موفقیت بتوانیم پاسخ محبت هایشان را بدهیم»

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    75 6
    به امید اولین صعود پیاپی به جام جهانی...
    • یک ایرانی A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
      16 8
      سلام دوست عزیز،بااضافه شدن سهمیه آسیازسال2006 به بعد که چهارونیم است مامحکومیم که تمام ادوارجام جهانی حضورداشته باشیم،سال۹۸فقط تیم اول ازهرگروه به جام جهانی وسهمیه سه ونیم بود ویادم میادکه مایلی کهن بااونهمه فشاروبی پولی فقط یک امتیازمیخواست که به جام جهانی بره ولی آ نقدرجوفوتبالمون برعلیه تیم ملی بود که نتونست اون یه امتیازوبگیره ولی به هرحال همون تیم استرالیای قدراونموقع روکه میشدبگی تیم دوم انگلیس بودوپس زدورفت جام جهانی
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    56 22
    آقاااااا خدایش میگم کی روش عالیه
    • بی نام US ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
      19 2
      من هنوز نفهمیدم محدودیت برای دیدن و رفتن به شهرستان چیه آپولو که نمیخوایم هوا کنیم یعنی این آقایون فدراسین که همیشه پایه سفر مالزی هستن نمی تونن حالا برای خود کیروش هم نه برای مارکار بلیط بگیرن که بره بازی ها رو در شهرای دیگه ببینه
  • محمدی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
    7 7
    متاسفم برات که میگی رنگینک فیفا ارزشی نداره. اتفاقا فیفا میدونست حق ایران قهرمانی بود و قربانی ناداوری و حرکت احمقانه اون سرباز فراری شد که همیشه در فکر فریب عوام و دور زدن قانونه که تابحال موفق هم بوده هر چند جریمه اش با حذف ایران همراه شد تا نشون داده بشه تو این دنیا هیچی الکی نیست. کیروش باید یک ایرانی با دانش و خوب رو در کنارش قبول کنه تا تجربیاتش رو انتقال بده تا بعد از رفتنش بچه های ایرانی بتونن کارش رو دنبال کنن. کارشناسان فیفا با این رنگینک نشون دادند که حق با ایران بوده و قهرمان واقعی جام ایران بوده.