مناف هاشمی می گوید که وظیفه آنها نیست که به مربیان رشته های مختلف پاداش بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش درباره اعتراض مربیان به جوایز اهدایی وزارتخانه گفت:«این قیاس کردن اصلا کار دستی نیست.مربیان از فدراسیون های خود حقوق می گیرند و اگر اگر هدیه‌ای به آنها داده شده می‌توانند قبول کنند و یا می‌توانند آن را قبول نکنند.»

خبرنگاری به او گفت که بعضی از ورزشکاران خودشان را با فوتبالیست‌ها و بعضی از مربیان هم دستمزدشان را با ‌کروش مقایسه می‌کنند که هاشمی گفت:«این اصلا منطقی نیست.ما قدردان زحمات همه مربیان هستیم.باز هم می گویم که آنها بهترین حقوق را از مجموعه خود دریافت می‌کنند ما هم در این زمینه کمک می‌کنیم و حمایت می‌کنیم ولی وظیفه ما نیست. »

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بودجه وزارت ورزش و احتمال افزایش آن در کمیسیون تلفیق مجلس گفت:« هنوز چیزی روشن نشده چون در این کمیسیون در مورد هزینه‌ها بحث می‌شود. ما 10 پیشنهاد دادیم که اگر 3،4 تا از آنها به نتیجه برسد اعتبار خوبی برای سال آینده خواهیم داشت. »

هاشمی در خصوص بودجه واریزی وزارت ورزش در پایان سال نیز حرف زد و گفت:« تصور می‌کنم بین 6 تا 10 میلیارد را بتوانیم آخر بهمن  یا اوایل اسفند به فدراسیون‌ها پرداخت کنیم و این پرداختی بستگی به میزان عملیاتی شدن برنامه‌های توافق‌نامه و میزان مانده‌ها دارد. در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال فدراسیون‌ها 90 درصد از اعتبارات خود را دریافت کنند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    17 14
    چرا نبايد مقايسه كنند؟ فوتبال تخم 2زرده كرده كه همه تون ازش حساب ميبريد؟
  • ایرانی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    15 1
    حقوق شما ها و امثال شما که کم نیستید تو این کشور کم بشه همه چی حله
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    16 12
    اتفاقا خیلی هم منطقی است. چرا مربی که تیمش در مسابقات جهانی در بین چهار تا تیم چهارم شده باید دستمزدش بیست برابر مربی باشد که شاگردانش قهرمان جهان شده اند؟
  • بی نام RO ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    9 11
    بعضی هاشون کار نامه دار تر از کیروش هستند چرا باید تبعیض رو قبول کنن
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    9 4
    رو نیست که پس شما چیکاره اید؟ فقط میگن این به ما ربط نداره اون به ربط نداره
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    10 9
    بیچاره مربیان وطنی همه جامظلوم واقع می شوند.مگرکیروش چه چیزی ازمربیان کشتی تکواندووزنه برداری و....بیشترداردوچه افتخاری رانسیب ایران کرده است که معاون وزارت ورزش ایران آنها راکمتر ازکیروش میداند.چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    17 2
    بايد بيشتر بگيرند. قهرماني آسيا رو كه دارند
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    18 6
    کار شما فقط حیف و میل کردن بیت المال واسه یه عده فوتبالیست بی مصرف هستش که اینهمه خرج کردن از بیت المال براشون توجیه اقتصادی نداره خبرجان خواهشن بچاپ