سعید مظفری زاده عملکرد تیم داوری بازی ایران - امارات را خوب توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد قضاوت ریوجی ساتو ژاپنی در مسابقه ایران - امارات اظهار نظر کرد که نظر او را می خوانید:
در نگاه اول با توجه به اينكه ژاپن در مرحله بعد رو در روي يكي از اين دو تيم قرار مي گيرد انتخاب ريوجي ساتو ژاپني به عنوان قاضي اين ميدان حساس انتخاب مناسبي به نظر نمي رسيد.
ريوجي ساتو با انگيزه كه در آخرين لحظات جايگزين نيشي موراي صاحب نام شده بود با دوندگي خوب و جابجايي مناسب توانست صحنه هاي حساس نيمه اول را به خوبي قضاوت كند.
فرار سردار آزمون در دقيقه ١٤ و كنترل توپ او توسط دروازه بان اماراتي نهايتا با برخورد توپ به پاي آزمون از زمين خارج شد كه داور به درستي ضربه دروازه را نشان داد.
در دقايق پاياني نيمه اول ضربه سر سردار آزمون با برخورد به مدافع امارات راهي كرنر شد كه اعتراض بازيكن ما در عدم اعلام خطاي هند بي مورد بود.
و اما سر انجام تمركز و دقت بالاي كمك داور دوم مسابقه منجر به اعلام گل پيروزي بخش تيم ملي ايران در دقايق پاياني مسابقه شد و عملكرد خوب تيم داوري را تكميل نمود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امين US ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 1
    شانس آورديم نكونام نزد. وگرنه آفسايد بود.
  • بی نام NL ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    24 6
    بابا طرف ژاپنیه ، اینا وقتی سونامی اومد با وجود گرسنگی به فروشگاه های بی صاحب حمله نکردن و دزدی نکردن ، قهرمانی و دایی و مایلی کهن نیستن که بابا ژاپنین ، یعنی تکنولوژی و پیشرفت در عین اخلاق و رفتار زیبا
    • یاسر A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      7 6
      یعنی کلا نمیتونیم از یه چیزی تعریف کنیم مگه اینکه بقیه رو تخریب کنیم نه؟