مرکز فرهنگی شهر کتاب به منظور تقدیر از دانشجویان دکتری رشته‌ فلسفه، جایزه‌ دکتر رضا‌ داوری‌اردکانی را به بهترین رساله‌ دکتری رشته‌ فلسفه اهدا می کند.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز فرهنگی شهر کتاب که چهار سال جایزه‌ دکتر فتح‌الله مجتبایی را به برترین‌های رساله‌ دکتری در رشته‌ ادیان و عرفان و زبان ادبیات فارسی اهدا کرده است، در نظر دارد از سال ۱۳۹۴ و به منظور تقدیر از دانشجویان دکتری رشته‌ فلسفه و با مشاوره و هم‌فکری، اشراف و حمایت مادی و معنوی استاد دکتر داوری‌اردکانی، «جایزه‌ دکتر رضا‌ داوری‌اردکانی» را به بهترین رساله‌ دکتری رشته‌ فلسفه اهدا کند.

مراسم اولین دوره‌ این جایزه در هفته‌ آخر خرداد ۱۳۹۴ برگزار می‌شود. اعضای هیات داوران این جایزه‌ نیز عبارت‌اند از: پرویز ضیاء شهابی، شهرام پازوکی، حمیدرضا طالب‌زاده، محمدجواد صافیان، علی‌اصغر مصلح و علی‌اصغر محمدخانی.

دانشجویان دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه با گرایش‌های مختلف که از آغاز سال تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۳ از پایان‌نامه‌ خود دفاع کرده باشند، می‌توانند پایان‌نامه‌های خود را حداکثر تا پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ به دبیرخانه‌ این جایزه در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش‌ کوچه‌ سوم، پلاک ۸، کدپستی ۱۵۱۳۶۴۸۳۱۳ ارسال کنند.

به برگزیدگان جایزه‌ نقدی، لوح تقدیر و هدایا اعطا می‌شود و پایان‌نامه‌های برگزیده توسط انتشارات هرمس منتشر می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =