نخستین برنامه صبحگاهی و زنده تلویزیون با موضوع اقتصاد از شبکه 5 سیما روی آنتن رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این برنامه که «روزآمد» نام دارد به تهیه‌کنندگی امیرحسین خرمشاهی هر روز صبح ساعت 7 و به مدت نیم ساعت پخش می‌شود.

شبکه 5 سیما پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران سراسری شده و به صوت تخصصی به مباحث اقتصادی می‌پردازد.

خرمشاهی تهیه‌کننده برنامه «روزآمد» بابیان این مطلب که این برنامه با نیت کمک به توسعه اقتصادی کشور راه‌اندازی شده، گفت:«در این برنامه با همراهی استادان دانشگاه و مدیران اقتصادی کشور از منظرهای مختلفی به مباحث اقتصادی پرداخته می‌شود.»

به گفته خرمشاهی، در این برنامه همچنین به فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اصول کسب‌وکار، بازاریابی ، مدیریت هزینه، مهارت‌های ثروت آفرین و افراد موفق درزمینهٔ اقتصادی پرداخته می‌شود.

این تهیه کننده ادامه داد:«پیشخوان خبر، مرور تیتر مطبوعات کثیرالانتشار کشور و انجام گفت و گوهای حضوری و تلفنی با کارشناسان از دیگر بش‌های این برنامه است.»

او افزود:«این برنامه با سردبیری و اجرای هیراد حاتمی و نویسندگی سیما پاتیمار روی آنتن می‌رود.»

پخش این برنامه از ابتدای هفته جاری آغازشده و به‌غیراز جمعه‌ها هرروز از شبکه 5 پخش می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ولی نژاد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    6 2
    سلام خسته نباشید. این سوال خیلی از جوان های ماست چرا استاد رائفی پور به تلویزیون دعوت نمی شوند؟یعنی انسان به این شریفی که در موضوع مهدویت این همه تلاش می کنند جایی در تلویزیون ندارند؟ از شما خواستار پخش برنامه هایی با موضوع مهدویت با دعوت از استاد رائفی پور داریم. ممنون. یا علی
  • مهدی مهدوی A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    3 1
    سلام خسته نباشید. این سوال خیلی از جوان های ماست چرا استاد رائفی پور و استاد عباسی به تلویزیون دعوت نمی شوند؟آیا حتما باید دم در صدا و سیما تجمع چند هزار نفری بیاریم تحصن کنیم تا مطالباتمون رسیدگی بشه؟ مسئله امام زمان به اندازه فیلم 4خونه و زیر آسمان شهر اهمیت نداره؟500 بار در روز فیلم هندی مزخرف بی مخاطب پخش میکنید ...شما اصلا برای مخاطبین احترام قائل نیستید چند بار زنگ بزنیم در خواست حضور اساتید مثل عباسی و رائفیپور رو بکنیم؟شما اصلا احترام به مخاطبین نمیذارید...و مردم برای همین bbc persian رو به شبکه خبر ترجیح میدن...شرم آوره...اگه اینقد که از شما در خواست کرده بودیم از رادیو اسراییل کرده بودیم تا حالا 500 بار استاد عباسی و رائفیپور رو آورده بودن...شبکه بین المللی خبر...یا مهدی عج