پس از آنکه کریستیانو رونالدو در دومین سال متوالی صاحب توپ طلا شد،کاربران خبرآنلاین به این اتفاق واکنش نشان دادند.

تحلیل محتوای کامنت های کاربران نشان داد که اغلب کامنت ها را هواداران این بازیکن پرتغالی ثبت کردند. «واقعا حق اش بود.حق به حقدار رسید. تبریک به همه ی طرفدارهای کریس.» این سه پیام عمده نظرات هواداران این بازیکن بود.

نکته دیگر در کامنت های کاربران، اشاره آنها به نحوه پخش این مراسم از شبکه ورزش بود.اولین انتقاد از کاربری بود که نوشت:در مقابل کاربری که از صدا و سيما بابت پوشش این مراسم تشکر کرد، کاربر دیگری نوشت:تو شبکه ورزش خودشون داشتن میدیدن تصویرش میفتادروی زمینه ی سیاه پشت مجری مام کلی حالکردیم کلشو دیدیم.

کاربر دیگری هم انتقاد کرد که چرا کلا 5 دقیقه هم از این مراسم را تلویزیون نشان نداد. این کاربر در نظر خود اشاره کرد که مراسم را از یکی از سایت ها زنده دیده است.
بخش سوم نظرات،مربوط به حمایت از رونالدو در مقابل مسی بود.کاربر که از ديدن بازي و هنر رونالدو لذت می برد این عنوان را حقش خواند. کاربر بدون نام دیگری هم تاکید کرد که این عنوان حق رونالدو است و نوشت:«اون دوباری که مسی بعد جام جهانی و دو سال پیش الکی و بدون کار خاصی توپ طلا رو برد حقش نبود.»
کاربر دیگری هم نوشت که دور از اغراق و جانب داری خاص باید قبول کرد که کریستیانو رونالدو بی نظیره
یک کاربر هم با طرح این سوال که میدونی از چه چیز کریس خوشم میاد، نوشت:رونالدو برعکس مسی اهل تظاهر نیست بخاطر همین مورد شماتت قرار میگیرد.
در مقابل این نظر، یکی از هواداران مسی آرژانتینی رفتار این بازیکن در زمان کسب این عنوان را «جنتلمن» توصیف کرد و نوشت:او در این مدت اومد وجايزه شو گرفت. نه خبري از داد بوده نه بيداد . تفاوت تو همين ويژگي هاست.

مجموعه نظرات کاربران درباره این خبر را اینجا ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395137

برچسب‌ها