کارلوس کروش حواسش به همه چیز است.او خیلی خوب هوای شاگردانش را دارد و تلاشش این است تا آنها بهترین امکانات را داشته باشند.

به گزارش خبرورزشی,کارلوس کروش یک تنه بار همه مشکلات را به دوش گرفته است.او که تحت هر شرایطی هوای شاگردانش را دارد پس از بازگشت تیم ملی از ملبورن به سیدنی و وقتی که تصمیم داشت نخستین تمرین را برگزار کند چهره اش برافروخته شد.او وقتی چشمش به زمین تمرین افتاد با صدای بلند گفت:«این چه زمین تمرینی است؟اگر ژاپن هم بود همین زمین تمرین را به آنها می دادند؟»

بازگشت به سیدنی 
اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران پس از پیروزی در دیدار نخست برابر بحرین ساعت12:30 دیروز به وقت محلی ملبورن را ترک کردند و بعد از یک ساعت و 20 دقیقه در فرودگاه سیدنی به زمین نشستند. 

تبريك كاپيتان و دست‌زدن استراليايي‌ها
دقايقي پيش از پرواز، خلبان با اشاره به حضور اعضاي تيم‌ملي ايران، پيروزي در ديدار يك‌شنبه شب را تبريك گفت و براي ايران در بازي‌هاي بعد هم آرزوي موفقيت كرد. بعد از صحبت خلبان هم مسافران پرواز كه اكثراً استراليايي بودند به افتخار تيم‌ملي ايران دست زدند.

تمرين ذخيره‌ها و نيمكت‌نشين‌ها
نخستين تمرين تيم‌ملي در سيدني در هواي نيمه ابري اين شهر برگزار شد. اولين تمرين ملي‌پوشان از ساعت 17 به وقت محلي در زمين تمريني رابينسون و با حضور بازيكنان ذخيره و نيمكت‌نشين برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان حركات سبك انجام دادند و بيشتر به سانتر از جناحين پرداختند.

ريكاوري اصلي‌ها 
بازيكنان اصلي كه در برابر بحرين به ميدان رفته بودند هم در محوطه هتل ريكاوري كردند و بعد از آن به استخر و سونا رفتند.

اقامت در هتلي 5 ستاره
تيم ايران در هتل شانگري‌لا اقامت كرده است. اين هتل 5 ستاره است و يكي از لوكس‌ترين هتل‌هاي شهر سيدني است كه حتي تيم‌ملي استراليا هم در آن اقامت دارد.

29 درجه
در حال حاضر هواي سيدني 29 درجه سانتيگراد و كمي تا قسمتي ابري است. همچنين باد خنكي در شهر مي‌وزد و هواي مطلوبي براي تمرين و بازي با قطر محسوب مي‌شود.

عصبانيت كروش
كارلوس كروش با 20 دقيقه تأخير در تمرين ديروز تيم‌ملي شركت كرد. به محض اينكه كروش به محل تمرين رسيد چهره‌‌اش برافروخته شد و به سمت نبي آمد و بلند فرياد زد: «اين چه زميني است به ما داده‌اند؟ اگر ژاپن هم بود همين زمين را براي تمرين به آنها مي‌دادند؟! اينها دارند تبعيض قائل مي‌شوند و اين زمين بيشتر شبيه تپه است و وقتي توپ را روي آن قِل مي‌دهي به سمت پايين حركت مي‌كند و اصلاً نمي‌شود روي آن كار تاكتيكي انجام داد.»

تمرين، نزديك دريا و فرودگاه
نكته ديگر اين زمين، نزديكي آن به دريا و فرودگاه بود به طوري كه هر چند دقيقه يك هواپيما از بالاي زمين تمرين عبور مي‌كرد.

اعتراض رسمي به زمين تمرين
وقتي نبي با عصبانيت كروش مواجه شد به او قول داد به محض بازگشت به هتل اعتراض رسمي ايران را به استراليايي‌ها اعلام مي‌كند و از آنها مي‌خواهد براي تمرين بعدي تيم‌ملي زمين مناسب‌تري را انتخاب كنند.

امروز صبح استراحت
طبق اعلام كروش صبح امروز به وقت سيدني تيم‌ملي استراحت دارد و عصر اولين تمرين جدي تيم قبل از رويارويي با قطر برگزار مي‌شود.

كري ملي‌پوشان با استراليايي‌ها
اقامت ملي‌پوشان با استراليايي‌ها در يك هتل باعث شده تا كري‌هاي جالبي بين آنها در لابي و به خصوص آسانسور شكل بگيرد. بازيكنان استراليا به ملي‌پوشان كشورمان مي‌گويند اميدواريم در فينال به شما بخوريم و انتقام آن بازي تاريخي را بگيريم و در مقابل هم ملي‌پوشان كشورمان به آنها مي‌گويند اميدواريم به فينال بياييد و قبل از آن حذف نشويد تا با شكست دادن شما در خاك استراليا قهرمان شويم.

بيك‌زاده: آه گوسفندان باعث شده به اين حال و روز بيفتم!
هاشم بيك‌‌زاده معتقد است مصدوميت‌هاي پياپي او به گوسفنداني ربط دارد كه قرباني كرده و به شوخي به خبرورزشي گفت:«بعد از مصدوميتي كه در جام‌جهاني‌ داشتم كلي گوسفند قرباني كردم تا ديگر مصدوم نشوم. فكر مي‌كنم آه همان گوسفندان باعث شده تا به اين حال و روز بيفتم و براي اولين بار استخوان كف دست و دو انگشتم شكسته شود.» او البته خبر دوري سه ماهه‌‌اش از فوتبال را هم رد كرد و گفت: «ديروز تحت عمل جراحي قرار گرفتم. از يك هفته ديگر تمريناتم را شروع مي‌كنم و به بازي سپاهان مي‌رسم.»

مذاكره كفاشيان با سفير
علي كفاشيان با سفير ايران در استراليا در حال مذاكره است تا بتواند حمايت سفارت از ملي‌پوشان را بگيرد. او دنبال گرفتن اعتبار براي ملي‌پوشان بعد از صعود به مراحل حذفي است.

تشكر ويژه 
در اين مدت كه خبرنگار و عكاس خبرورزشي به استراليا رفته‌اند سه نفر در كنار آنها بوده‌اند و اجازه نداده‌اند غربت آنها را اذيت كند. عليرضا اميني، صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه ايران چاپ استراليا و همسرش خانم مرجان مرزبان كه سردبير اين روزنامه است مثل پدر و مادر در كنار عباس اسدزاده و مهدي زارع بوده‌اند. در كنار آنها هم مسعود ظهوري، رئيس سابق فدراسيون دارت و رئيس فعلي راديو نشاط استراليا در مدتي كه همكاران ما در ملبورن بودند تمام امكانات را براي آنها فراهم كرده و هر قدر از اين سه عزيز تشكر كنيم بازهم ذره‌اي از محبت‌هاي آنها را نمي‌توانيم جبران كنيم.

استراليايي‌ها فوتبالي نيستند
ورزش اول استراليا راگبي و كريكت است. چند وقت ديگر هم قرار است تنيس اوپن در بريزبان برگزار شود و بعد از آن هم استراليا ميزبان فرمول يك خواهد بود. ظاهراً اين مسابقات براي استراليايي‌ها بيشتر داراي اهميت است چون از هر 10 استراليايي كه نتايج بازي‌هاي جام ملت‌ها را مي‌پرسي نمي‌دانند ولي اخبار مسابقات تنيس و اتومبيلراني كه هنوز شروع نشده را جزء به جزء مي‌دانند.

پيراهن 270 هزار توماني تيم‌ملي
فدراسيون براي بازي با بحرين تعداد محدودي پيراهن، شال و مچ‌بند بين هواداران به رايگان توزيع كرد اما متقاضي خيلي زياد است و هواداران مجبور هستند براي تهيه پيراهن تيم‌ملي از فروشگاه‌هايي كه پيراهن را به قيمت 90 دلار استراليا (270 هزار تومان) مي‌فروشند، تهيه كنند.

تيموريان: نبايد فريب باخت سنگين قطر را بخوريم
آندو درخصوص بازي با قطر در گفت‌وگويي كوتاه به خبرورزشي گفت: «نبايد فريب باخت سنگين قطر برابر امارات را بخوريم. مهمترين مسئله اين است كه بتوانيم با اين بازي يك ريكاوري خوب داشته باشيم. ما در يك تورنمنت پرفشار قرار داريم و همه بازيكنان بايد در شرايط ايده‌آل قرار داشته باشند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    8 23
    محمود احمدی نژاد پاسخ بده