فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی به عنوان بهترین فیلم بخش داستانی جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ماهی و گربه» محصول ایران نوین فیلم است که تا به حال جوایز متعدد بین‌المللی را به خود اختصاص داده است. این فیلم هم اکنون در گروه هنر و تجربه به اکران خود ادامه می‌دهد. شهرام مکری کارگردان فیلم در حال حاضر برای نمایش «ماهی و گربه» در سه شهر آمریکا به این کشور سفر کرده است.

جشنواره فیلم‌های ایرانی پراگ  از 7 تا 12 ژانویه (17 تا 22 دی ماه) در پایتخت جمهوری چک برگزار شد و فیلم‌های ایرانی در این جشنواره به رقابت با یکدیگر پرداختند. علی مصفا داوری این جشنواره را در کنار فریبا شومانسمکا، پیتر کلیها، و نجوم الغانم برعهده داشت.
5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ه A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    10 6
    تبریک میگم به اقای مکری...من این فیلم رو دیدم تنها نکته ی جالبش سکانس پلان بودنش و حرکت دایره های زمان هستش وگرنه به لحاظ داستانی و شخصیت پردازی چیز خاصی نداره و جز موسیقی و صدا و تصویربرداری عالیش روی دلهره اور بودن ترسناک بودنش خوب کار نشده اگه روی داستان بیشتر کار میشد بهتر بود. ولی در کل فیلمی هست که ارزش دیدن رو داره.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این فیلم یکی از بهترین فیلمهای ایرانی بود که در چند سال اخیر دیدم فیلمنامه خوب کارگردانی عالی همه از ویژگیهای خوب این فیلم هستند آفرین به این کارگردان صاحب سبک و خلاق