ایلنا نوشت:

احمد کریمی اصفهانی  با اشاره به برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در بهمن ماه گفت: در این همایش احزاب زیر مجموعه جبهه پیروان حضور دارند با این حال هنوز مدعوین این همایش و تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

وی در خصوص حضور اعضای پایداری در نشست‌هایی همگرایی اصولگرایان عنوان کرد: در صورتی‌که گروه‌ها الزامات همگرایی را بپذیرند می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: ممکن است در مورد جزئیات این نشست‌ها اختلاف‌نظر وجود داشته باشد اما کلیات آن مورد پذیرش همه اصولگرایان است و می‌تواند مردم را در صحنه نگه دارد که همین نشان می‌دهد گام مثبتی صورت گرفته است.

وی در مورد مطرح شدن برخی افراد از جمله مصباح یزدی در بحث محوریت جریان اصولگرا خاطرنشان کرد: بدون شک جامعتین محور وحدت اصولگرا هستند و در این خصوص آقای مصباح یا هیچ فرد حقیقی مطرح نخواهد بود.

کریمی‌اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که احمدی‌نژاد هم در قالب جریان پایداری وارد بحث هم‌گرایی اصولگرایان شود، گفت: احمدی‌نژاد پیش از این‌ چندین بار ثابت کرد بسیاری از الزامات اصولگرایان را نمی‌پذیرد بنابراین در نشست‌های همگرایی اصولگرایان جایی نخواهد داشت.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    14 3
    اما تا وقتی ریس جمهور بود میگفتید احمدی نژاد اخر عدالت و اصولگرایی هست
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    4 23
    واقعا همینطوره.منش احمدی نژاد خصوصا در چهارسال دوم بیشتر به اصلاح طلبان نزدیک بوده تا اصولگرایان. و از لحاظ مبانی فکری و سیاسی هم اگر دقیق بررسی شود اندیشه های احمدی نژادبخوانید مشایی هیچ سنخیتی با اصولگرایان خصوصا جبهه پایداری ندارد: 1 تاکید بر بزرگداشت چهرهای ملی مذهبی بصورت همزمان خصوصا بحث کوروش کبیر و فردوسی و... 2 تاکید بر اندیشه و گفتمان ازاد اندیشی توسط عوامل عقیدتی تیم احمدی نژاد 3 مبارزه شدید با دخالت دولت و سایر ارگان ها با دخالت در صنعت هر چند در حرف و اینکه توانایی ایجاد این کارو تداشتن 4 بحث ارتباط و تعامل امریکا سفر اخر ریس جمهور به سازمان ملل و ذکر جمله ما که نمیتوانیم با امریکا قهر باشیم توسط احمدی نژاد... اگر واقعا بینانه نگاه کنیم احمدی نژاد هیچ وقت ادعایی اصول
  • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    2 6
    درود به پایداری