قرمز پوشان بورس همچنان پیشرو هستند / شاخص بورس بی رمق از کاهش

تابلوهای بورس اوراق بهادار امروز نیز همچون هفته گذشته قرمزپوش بوده و کلیه نمادها با سقوط به قعر جدول به کاهش هرچه بیشتر شاخص دامن میزنند.

 

مریم یعقوبی:

شاخص کل بورس در پایان ساعت رسمی معاملات امروز نیز همچون دو هفته گذشته با سقوط 685 واحدی، از کانال 66 هزار واحد به ارتفاع 65 هزار و 512 واحد رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش بازار به 296 هزار میلیارد تومان رسید که حاصل تعداد 50 هزار و 555 معامله به ارزش 112 میلیارد تومان بود.

نمادهای وبملت، رمپنا، پارسان، وبصادر، وتجارت، شخارک، وبانک، از قرمزپوشان هفته های اخیر هستند که امروز نیز تغییر رنگ نداده و با افت خود مقدمات سقوط بیشتر شاخص را فراهم کردند.

همچنین نمادهای پربیننده بورسی امروز شرکت‌های ایران‌خودرو، بانک صادرات ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، صنایع آذرآب، سرمایه‌گذاری صنعت نفت بوده‌اند.

گفتنی است شاخص صنعت امروز با 485 واحد کاهش ، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با 24 واحد کاهش و شاخص آزاد شناور با 1013 واحد افت روبرو بودند از طرفی نیز شاخص 30 شرکت بزرگ با 37 واحد کاهش به 2 هزار و 943 واحد رسید.

در بازارهای اول و دوم ارزش کل به 59 هزار میلیارد تومان رسید. تعداد معاملات امروز در فرابورس 25 هزار و 115 بار و ارزش معاملات 71 هزار میلیارد تومان بوده است.

 

22339

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    29 14
    بورس از کشمکش های جناح های سیاسی داره ضربه میخوره. اجازه بدین بورس نفس بکشه
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    31 7
    این حباب بورس است که می ترکد . بورسی که با فساد ودزدی و رانت وانحصار و بدون بهروری ونو اوری باشد حتما محکوم به مرگ است. حتی اگر هزاران میلیارد دلار پول ملت وبازنشسته و 0000 را در ان بریزند یا بخاطر ان ارزش پول ملی را 0/1 کنند
  • مریجون A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    1 0
    وقتی سهام شرکتی زیر سهام اسمی صد تومن بیاد یعنی اون شرکت ورشکسته هست جالبه بانک صادرات و بانک تجارت الان باید جزء ورشکسته ها باشند........بانک ورشکسته که میدونید یعنی چه
  • مهدی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    2 0
    این وضع تا کی ادامه دااااااااااااااااااااااااااره ، زندگی خیلی ها این وسط در حال نابودیِ و کک هیچ کس نمی گزه انگار که نه انگار
  • رضا IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    1 5
    اشتباه نکنید. با پایین آمدن و رشد دوباره بورس خیلی از حقوقی ها و سرمایه دارن بزرگ، بانکها و شرکت های سرمایه گذاری با تخلیه سهام های، سهام دارهای خرده به ثروت های کلان می رسند. در این بازار نباید سهم فروخت بلکه باید سهم خرید. بورس محلی است که آدم های عجول پول خودشان را به آدم های صبور تقدیم می کنند.
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    یعنی حباب ترکیده؟