فرمانده انتظامی خراسان رضوی: دیشب پلمب دفاتر شرکت پدیده به دستور دادستان انجام شد

نسیم آنلاین نوشت:

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلمپ دفاتر "پدیده" به دستور مقامات قضایی انجام شده است. سردار امیری‌مقدم گفت: این دفاتر شب گذشته به دستور دادستان و مقامات قضایی پلمپ شد. بررسی پرونده همچنان در دستگاه قضا ادامه دارد.

سردار بهمن امیری‌مقدم در ادامه گفت: دستگاه قضا پیگیر پرونده است و نیروی انتظامی دستورات قضایی را اجرا می‌کند.

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    36 4
    یه سوال دارم از شما رسانه ها . اگر دفتری از پدیده پلمپ شود و دوباره بازگشایی شود آیا فقط اخبار مربوط به پلمپ رو پخش می کنید؟ الان چند دفتر بازگشایی شده بعد پلمپ و هیچ خبری منتشر نشده. این نوع خبررسانی واقعا ظلم به مخاطب میباشد.
    • محسن IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
      0 0
      متاسفم برای خبر انلاین که نظرات رو منتشر نمیکنه لطفا نظر قبلی رو منتشر کن
  • خریدار سهام پدیده A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    10 3
    از شش سال پیش تا همین یک ماه قبل در روزنامه خراسان و تقریبا تمام شبکه های رسمی رسانه ملی شاهد تبلیغات پدیده بودم و با اطمینان از دستگاه قضایی کشور و درست بودن تبلیغات رسانه ها ، مثل صدها هزار نفر دیگه سهام این شرکت را خریداری کردم ، به نظر من اگه مردم از بابت شرکتهای پدیده متضرر بشوند ، این صدا و سیما و دستگاه قضایی هستند که دانسته و آگاهانه بدلیل منافع میلیاردی که داشته اند در طی این مدت سکوت کرده اند و قطعا همین آقای دادستان که میگه از 3 الی 4 سال قبل از فساد خبر داشته میباید به ضرر و زیان من و مردم پاسخگو باشه و اونو پرداخت بکنه
    • محسن IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
      3 0
      اون موقع که سهامت از 2000 رسید به 8000 و با دمت گردو میشکستی از این حرفا نمیزدی همه رو هم دعوت میکردی که بیاین سهام بخرن حالا یهو یادت اومده بقیه مقصرن؟ مقصر مردم هستن همیشه دنبال سفته بازی و اینکه چطوری بیشتر در بیارن از دو سال پیش دلار یادتون نرفته که؟
  • چوپان A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    8 4
    سلام واقعا جای تاسف داره که رسانه ها چه صدا سیما چه رسانه های مجازی یکطرفه به قاضی میرن و در اخبار تبعیض بزرگنمایی که منجر به انتشار اخبار دروغ میشه میشن..آیا فقط پدیده اخبار منفی داره؟ چیزه دیگه ای از پدیده نمیتونید منتشر کنید؟... سوال من از شما اینه که آیا افتتاح بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه و اولینش البته تو ایران توسط پدیده شایسته پوشش خبری نبود؟ پس دنبال چی میگردید؟ آبادانی تو ایران یعنی چی پس؟ دقت کنید توی ایران.. که وقتی کلنگ یه طرحی به زمین میخوره چندین سال طرح راکد میمونه ولی پدیده داره طرح های بزرگ و منحصر بفردی رو عملی میکنه... من تا الان نسبت به رسانه های داخلی تعصب و ایمان داشتم ولی به عنوان یک شهروند حالا میفهمم که رسانه داخلی.... راستی خدایی هم بالای سر هستا میدونستید؟
  • جواد IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    23 10
    پدیده هم رفت و مردم بی نوایی که جیبشان خالی شد و عده قلیلی هم که پولدار شدند
  • عارف A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    7 4
    همه شایعست، و مسایل سیاسی پشت موضوع هست. بانک ها از این پروژه دارن ضرر میبینن، چرا؟ چونکه سودی که شما از خرید سهام میگیرید و پولتون رو روی پروژه میخوابونین بیشتر از سود حاصله از خوابوندن پول توی بانکه، این موضوع باعث شده سرمایه گذاری مردم تو بانک کمتر و در پدیده بیشتر باشه.مثلا شما ماهیانه بانک بهتون ده درصد سود میده و پدیده بیست درصد. همین موضوع باعث افت شاخص بورس شده. و بانک ها هم ضرر میکنن. این موضوع باعث شده تا حرف و حدیث هایی بر ضد پدیده پیش بیاد و مردم هم از سرمایه گذاری بترسن، این ها چیزهایی بودن که از عموی خودم که سهام داره تو پدیده نقل ل کردم، مبلغ سرمایه گذاریش هم نزدیک بیست میلیون بود.
  • مرتضی جعفری پور A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    34 15
    چرا مسولین چشماشون را میبندند و چیزی را که خیلی تابلو با تبلیغات وسیع مردم را سرکیسه میکنه از همون اول جلوش را نمیگیرند .......
  • پیراسته فر A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    13 35
    "پهلوان"دیگرپهلوان بازی نمی کند.
  • بی نام EU ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    28 10
    پهلوان که می گفت حل شده دوما میگفت دفاتر دلال ها پلمب شده این که از دفاتر اصلی بود چرا رو راست نیستند.نکنه حرفاش برا دلخوش کردنه
  • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    19 11
    ما که رفتیم بیشتر سهام بخریم
    • محمد RO ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
      1 0
      شوخی نکن
  • بی نام A1 ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    19 8
    مردم میان اونجا پول لازم دارم دارند میفروشن به یه شخص دیگه اسمشو میذارن دلالی. البته من هم موافق نیستم با اینکار ولی شما بفرمایید وقتی مردم پول نقد لازم دارند و شرکت چک میده برا چند روز دیگه چه باید کرد. نکته مهم اینجا است که دادستان مشهد یه کار اشتباه کرده مونده حالا چی کار کنه چون پدیده کارای حقوقیش خیلی دقیقه.
  • محمد A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    5 8
    اين روزها هم ميگزرد و پديده باقي خواهد ماند براي اباداني ايران عزيزمان انشاله
  • رضا A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    6 12
    پدیده حمایتت میکنیم واقعا دارن در حق پدیده ظلم میکنن همه خبرهای بد میدن خبرهای خوب نمیگن یه زمانی که از پدیده بهتر نبود حالا شده ازهمه بدتر