ایرنا نوشت:

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،گفت: آمریکا ماهانه بیش از 90 هزار میلیارد ریال برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مخالف نظام اسلامی هزینه می کند.

'احمد امیر آبادی فراهانی'پنجشنبه شب درمراسم بزرگداشت 19 دی و جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص)و امام جعفر صادق(ع)درمجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم بابیان اینکه این رقم با بودجه صداوسیما قابل مقایسه نیست گفت:صداوسیمای جمهوری اسلامی با این همه شبکه های ملی و استانی که دارد تنها درماه 16 هزارمیلیاردریال بودجه در مجلس شورای اسلامی برای آن تصویب می شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی همچنین بااشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی میان مسلمانان از طریق راه اندازی شبکه های ماهواره ای به نام شیعه، گفت: دشمن با تاسیس و راه اندازی شبکه های فارسی زبان و تغذیه مالی آنها تلاش دارد، تا با اهانت به مقدسات اهل سنت دراین شبکه ها بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

او بااشاره به هفته وحدت گفت:درحالی که برادران اهل سنت 12 ربیع الاول و شیعیان 17 ربیع الاول را مصادف با میلاد پیامبر می دانند،حضرت امام(ره)در ابتدای پیروزی انقلاب این فاصله زمانی را برای نزدیکی و اتحاد مسلمانان به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

امیرآبادی با اشاره به تلاش دشمنان بویژه انگلیسی ها برای تفرقه بین مسلمانان، گفت: انگلیسی ها همواره به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بودند، تا از این راه بتوانند منابع زیر زمینی مسلمانان را غارت کنند.

این نماینده مجلس ،کار اختلاف افکنی بین اهل سنت و شیعیان را دو سویه خواند، و گفت: متاسفانه هم بین اهل سنت و هم بین شیعیان کسانی هستند، که در راستای نقشه های دشمنان به اختلافات بین این دو گروه دامن می زنند.

او با اذعان به وجود برخی سلایق و اختلاف نظرها بین شیعه و سنی، گفت: باید فارغ از این اختلافات تنها به نقاط مشترکی که بین این دو گروه وجود دارد تکیه کرد تا امر وحدت اسلامی محقق، و تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

امیرآبادی منشا تمام حوادث تروریستی و کشتارهایی که در کشورهای مختلف منطقه صورت می گیرد، را بروز اختلافات میان مسلمانان،تصریح کرد: وقتی یک نفر از شیعیان مطلبی که اختلاف بر انگیز است را مطرح می کند، پیامد خونبار آن را می توان در کشورهای مختلف منطقه مانند عراق و پاکستان با کشتار شیعیان مشاهده کرد.

او با اشاره به چاپ مقاله ای موهن و توهین آمیز به ساحت مرجعیت و روحانیت در روزنامه اطلاعات در سال 56 و همچنین فتنه 88 و بویژه وقایع عاشورای آن سال به عنوان دو عامل خروش مردم در 9 و 19 دیماه،تصریح کرد: صحنه گردان اصلی این اهانت های صورت گرفته به اعتقادات مردم آمریکا بوده است.

نماینده قم درمجلس با بیان اینکه در عاشورای 88 اراذل و اوباش با حمایت خارجی ها به امام امت و عاشورای حسینی توهین کردند،گفت: مردم با راهپیمایی خود در 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران زده و چشم فتنه را کور کردند.

او با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از فتنه گران در حوادث سال 88، گفت: در آن سال سفارتخانه های برخی کشورهای همپیمان آمریکا در اختیار فتنه گران قرار گرفت، و حتی بسیاری از کارمندان این سفارتخانه ها همراه با اراذل و اوباش در خیابان ها به فتنه گری و آشوب پرداختند.

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    47 2
    تو رو خدا يك نفر به برخي از اين نماينده هاي مجلس حسابي و كتاب و رياضي ياد بده. اگر اين حرفها رو واقعا بهش اعتقاد دادشته باشند و در حساب و كتابهاي كلان اقتصادي مملكت بيارند كه اوضاع خيلي خرابه
  • علی A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    52 1
    منبع عدد مذکور
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    33 1
    برادر من با دلار3600 هم حساب کنی یعنی 2ونیم میلیارد دلار در ماه.یه کم کوتاه بیاین .والله این کارا درست نیست.با نفت بشکه ای 50 دلار حساب کنی یهنی 50 میلیون بشکه در ماه.اگه تقسیم بر 30 روز ماه کنی یعنی 1میلیون و 666هزار بشکه در روز نفت رو میده اینا.یعنی واقعا امریکا این کارو کرده؟؟
  • بی نام SK ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    55 1
    مسئولین باید یاد بگیرن هر حرفی میزنن باید یک منبع موثق هم بگن وگرنه من هم میتونم ادعا کنم بن لادن هستم
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    20 1
    این 1/3 مبلغ پول نفت است که بابک خورد . اگر همه جلوی فساد بایستیم ما از همه پولدارتریم.
  • علي IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    41 1
    لطفا براي ارقام ارايه شده مستندات ارايه نماييد
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    37 1
    ایشان این امار را از کجا اورده اند؟
  • ممد آقا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    22 1
    یک موضوع رفراندوم همین میتونه باشه... یعنی تقریبا صداوسیما بالای هزاروششــصدمیلیــــارد تومانهزینه به دوش مردم و دولت میگذاره؟؟؟ با این برنامه های ضعیف واقعا همین پول هم اصــــرافه. خواهشا درش رو ببندن یا رفراندوم بگذارن برای کیفیــت سنجی برنامه هابه نسبت بودجه مصروفه...
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    22 1
    خودشون پرسیدن این آمارو؟رندش میکردن میگفتن 10هزار میلیارد دیگه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    26 2
    ایشون احتمالا نمیدونن 9000 میلیارد تومن چقدره، اونم تو یک ماه
  • ع ع ب RO ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    36 2
    این اعداد یعنی ماهی 860 میلیون دلار و سالیانه 10 میلیارد و 300 میلیون دلار فقط خرج تلویزیونهای فارسی ؟؟؟ جناب نماینده خرج سالانه بی بی سی فارسی 23 میلیون دلار و صدای آمریکای فارسی هم 20 میلیون دلاره ، شما این اعداد فضایی رو از کجا آوردین آخه ؟؟؟ تو رو خدا به عنوان نماینده مردم حداقل به شعور موکلانتون احترام بذارید ...