تسنیم نوشت:

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا از بارش برف و باران در معابر و راه‌های مواصلاتی ۱۲ استان کشور خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری با اشاره به آخرین وضعیت جوی در راه‌ها و معابر کشور به دنبال ورود سامانه بارشی از غرب کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در محورهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی, معابر دامنه و فریدونشهر در استان اصفهان و محور کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

او ادامه داد: همچنین گزارش‌های ما حاکی از بارش برف در محورهای بانه به سقز و بانه به همدان در استان کردستان و همچنین محور هراز در محدوده پلور تا امام زاده هاشم در استان مازندران دارد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: علاوه بر این موارد بارش برف در در محورهای مواصلاتی استان‌های کرمانشاه, لرستان, همدان و ایلام نیز ادامه دارد.

اسفندیاری با بیان اینکه بارش باران در در سه استان کشور نیز گزارش شده است، گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی محورهای استان خوزستان، محورهای آستارا و تالش در گیلان و محورهای هراز، نور، کناره، رامسر و ارتفاعات فیروزکوه با بارندگی همراه است.

او در پایان با هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و عجله، از آن‌ها خواست که در محورهای کوهستانی و برف‌گیر حتماً از دارا بودن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و گرمایی خودروی خود اطمینان داشته باشند.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نگران A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    واقعا اوضاع تهران نگران کننده است.ازشما سایت وزین مخواهش اکید دارم که یک بررسی کامل از علل نباریدن برف وباران درست وحسابی در سالیان اخیر در تهران باکارشناسان خبره علمی ومذهبی انجام دهید.نقش الودگی هوا، تخریب باغها وبرج سازی بی رویه وتجمع صنایع الاینده رابررسی کنند ونیز گناهانی راکه باعث نباریدن باران می شوند تبیین کنند.مسئولان باید یک اقدام عاجل بااخرین متدهای علمی ونیز راهکارهای دراز مدت را در نظر بگیرندچراکه تهران به یک شهر کویری وگرمسیر درحال تبدیل شدن است تاچندسال اینده بی ابی دامن ان را خواهد گرفت
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    مشخصه نویسنده متن از اونایی بوده که با پارتی وارد مجموعه شده.شک نکنین.