امروز یکی از بلاگرهای خبرآنلاین در وبلاگ خود مطلبی را در باره مفاسد اقتصادی منتشر کرد. از آنجا که خبرآنلاین این وبلاگها را که در اختیار چهره های فرهنگی و علمی و اجتماعی است قبل از انتشارکنترل نمی کند مطلب مزبور برای مدتی روی سایت ماند.

بخشهایی از مطلب یادشده حاوی مضمونی بوده که مورد تایید خبرآنلاین نبوده و به همین دلیل نیز از روی سایت حذف شد.

متاسفانه برخی همکاران رسانه ای که مسلما می دانستند مطلب یادشده خلاف سیاستها و اصول خبرآنلاین است و بدون اطلاع مسوولان خبرگزاری منتشرشده و علاوه بر آن به ارادت مسوولان خبرآنلاین به نیروهای مسلح بخصوص نهاد مقدس سپاه پاسداران وقوف داشتند و می دانند حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی از اولیه ترین اهداف این خبر گزاری است در حالی که می توانستند با روشهای بسیار ساده دست اندرکاران خبرگزاری را مطلع کنند، با ادبیاتی نه چندان اخلاقی و افزودن مطالبی که در متن اصلی نبود از خبرآنلاین انتقاد کردند.

خبرآنلاین با تاکید بر اینکه بر مرامنامه و اصول حرفه ای خود همواره اصرار دارد لازم می داند از انتشار مطلب مزبور عذر خواهی کرده و در عین حال همکاران رسانه ای را که با خیرخواهی به انتشار مطالبی دست زدند که راههای بهتری نیز برای آن وجود داشت به خویشتنداری و رعایت اصول حرفه ای دعوت می کند.

 

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394117

برچسب‌ها