فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار كرد: در ادامه طرح‌هاي ويژه مبارزه با سرقت، به خصوص سرقت منزل، كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پي كسب خبري مبني بر اينكه ۳ دستگاه خودرو در ساعت ۳ تا ۴ بامداد، در يكي از محله‌هاي شهر اصفهان ترددهاي مشكوك دارند، بلافاصله در محل حاضر و تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

وي با بيان اينكه در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، خودروهاي مذكور همگي مسروقه هستند، گفت: در اين زمينه، ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي ويژه وارد منزل شده و يكي از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار منزل را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: در اين عمليات، ماموران در بازرسي از محل، ۵ تخته فرش دست‌بافت، ۶ دستگاه موتورسيكلت، بيش از ۱۰ قطعه اشياي عتيقه با قدمت تاريخي را كشف و ۳ دستگاه خودروي مسروقه را نيز توقيف كردند.

سردار عبدالرضا آقاخاني خاطرنشان كرد: متهم اين پرونده، جواني ۲۷ ساله داراي سوابق كيفري است و اعتياد شديدي به مواد مخدر از نوع شيشه دارد كه در تحقيقات صورت گرفته، همدست ديگر خود و مالخر پرونده را نيز معرفي كرد.

وي اظهاركرد: با اعترافات صريح متهم، بلافاصله تيم‌هاي عملياتي، تشكيل و ظرف چند ساعت، همدست متهم و مالخر اين پرونده را شناسايي و قبل از اينكه بتوانند فرصت فرار داشته باشند، آنها را دستگير كردند.

سردارآقاخاني ارزش اشياي كشف شده را ۱۰ ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: با اعترافات متهمان محل هاي وقوع سرقت، شناسايي شده و به زودي اموال مسروقه كشف شده از مخفيگاه سارقان به مالباختگان بازگردانده خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان همكاري و تعامل خوب مردم با پليس را در كشف و انهدام باندهاي خلافكار بسيار موثر و مهم دانست و اظهار كرد: خدارا شكر، مردم استان، همكاري خوبي با پليس خدمتگذار خود دارند زيرا يقين دارند كه پليس براي امنيت و آرامش آنها تلاش مي كند و از هيچ كوششي دريغ نمي كند.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =