تیم والیبال پروجا ایتالیا به فرهاد قائمی دریافت کننده قدرتی تیم پیکان پیشنهاد همکاری داده است.

انسیه ورزنده / در طول هفته های اخیر این دومین بمب خبری بود که در والیبال سرو صدای زیادی را به راه انداخت و باعث شد تا باشگاه های داخلی نگران شوند. در ارومیه که سعید معروف توانست از این ماجرا به اهداف ملی و شخصی خود دست پیدا کند و حال باید دید که در مورد قائمی وضعیت به چگونه ختم می شود.
این موضوع بهانه ای بود تا به سراغ این بازیکن جوان و گنبدی کشور برویم تا در خصوص پیوستنش به این تیم ایتالیایی به جواب قطعی برسیم.
فرهاد قائمی به خبرآنلاین می گوید: برای پیوستن به پروجا از طریق مدیر برنامه هایم برایشان شرط گذاشته ام. آن ها اگر من را می خواهند باید تا پایان فصل جاری صبر کنند.
او ادامه می دهد: من در حال حاضر در خدمت باشگاه پیکان هستم. نمی توانم با تیم دیگری قرارداد ببندم. به مسئولان پروجا گفته ام که باید لیگ ایران تمام شود و تنها در مرحله نهایی مسابقات لیگ سری A1 می توانم برای آن ها بازی کنم. در این زمان که مصادف می شود با اواخر اسفند ماه به عنوان بازیکن آزاد هستم و می توانم در زمان استراحتم در ایتالیا بازی کنم.
قائمی می گوید: طرفین ایتالیایی هنوز جواب قطعی در مورد شرطم نداده. البته برایم هم زیاد اهمیتی ندارد چون من به باشگاه پیکان تعلق خاطر دارم و حتی اگر پیش از عقد قراردادم هم پیشنهاد همکاری می دادند من از میان این 2 گزینه پیکان را انتخاب می کردم چون امکانات و نوع نگاه مسئولان این باشگاه بسیار حرفه ای و در سطح جهان است.
قائمی در مورد رقم پیشنهادی باشگاه پروجا می گوید: چون هنوز با پروجا در مورد شرایط اولیه به توافق نرسیده ام صحبتی در مورد مرحله بعد که بحث رقم قرارداد بود نکرده ام. الآن اولویت تعهدم به پیکان است و بس. باید قراردادم با این تیم را تمام کنم بعد به سراغ باشگاه های دیگر بروم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد DE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    8 3
    صبر نکن برو خیر پیش
  • maız A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    28 7
    ماشا الله به شیر تورکمن صحرا / غیرت از سر و روش میباره / روی قولی که با باشگاه داشته تا اخر وایستاده
    • محمدی IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      12 2
      کاش همه ورزشکارها مثل تو بودند و رفیق نیمه راه نبودند.
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
      10 21
      تو الان به معروف تكيه انداختي آره
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    15 3
    خدا کنه با این پول هایی که میدن وضع والیبال هم مثل فوتبال خراب نشه
  • مهدی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    10 20
    پروجا تیم خوبیه ولی در لیگ اروپا بازی نمیکنه و قطعا از نظر مالی هم فایده ای برای این بازیکن خوب نداره.ولی اونها الان بازیکن جدید میخوان نره با یکی دیگه قرارداد میبندن.قحطی بازیکن نیستش که
  • مهلا IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    وای خدا کنه نره بعدشم عالیه شما چ حسودین. ب جای طرفداری از سرمایه ملیتونه خجالت بکشید