ایسنا نوشت:

در جریان برگزاری مراسم و جشن‌های سال نو میلادی در بنادر پایتخت آفریقای جنوبی، 500 کودک مفقود شده‌اند.

با توجه به ازدحام‌ جمعیت در زمان برگزاری جشن‌های سال نو در بندر «کیپ تاون»، 500 کودک والدین خود را گم کردند. این در حالی است که تاکنون هیچ‌یک از خانواده‌های ساکن این شهر برای تحویل گرفتن بیش از 70 نفر از این کودکان مراجعه نکرده‌ و به ناچار این کودکان به ادارات پلیس منتقل شده‌اند.

در جریان جشن‌های سال نو بیش از 30 هزار نفر در سواحل آفریقای جنوبی به جشن و پایکوبی پرداختند که 1000 مامور پلیس نیز از این مناطق مراقبت می‌کردند.

به نقل از «اینترنشنال بیزینس تایمز»، اکثر این کودکان گم شده در سنین 7 سال یا کمتر بوده‌اند و بعضی از آن‌ها حتی سه سال داشتند.

پلیس آفریقای جنوبی با توجه به حوادث مشابه در سال‌های قبل در سال جدید میلادی برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی از روش‌های جدیدی استفاده کرد که از آن جمله بستن یک مچ‌بند با اطلاعات والدینش بوده برای هر کودک بود و این روش به روند پیدا کردن خانواده‌های آنها سرعت بخشیده است. اما با این حال هم اکنون تعداد قابل توجهی از کودکانی که کسی برای تحویل گرفتن آنها مراجعه نکرده در مرکز پلیس آفریقای جنوبی هستند و پلیس این کشور به دنبال خانواده‌های آنها است!

خبر گم شدن این کودکان موجب شده بسیاری از مردم آفریقای جنوبی خشم و ناراحتی خود را از این موضوع در شبکه‌های اجتماعی نشان دهند و آن را تاسف‌بار و باورنکردنی بخوانند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    5 1
    آخه چرا پدر مادر ها مراقب بچه ها نبودند
  • ت IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 5
    بندازید گردن داعش .