با پایان تدوین فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، این فیلم وارد مرحله نهایی صداگذاری و ساخت موسیقی شد.

به گزارش روابط عمومی فیلم، «مرگ ماهی» جدیدترین فیلم روح‌الله حجازی است که چندی قبل فیلمبرداری آن در شرق تهران به پایان رسیده بود. همچنین هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب نیز همراه با پیشرفت فیلمبرداری، تدوین همزمان آن را جلو بردند که نهایتا این بخش نیز نهایی و تحویل کارگردان شد.

علاوه بر این، صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم نیز توسط امیرحسین قاسمی و حامد ثابت از روزهای پایانی فیلمبرداری آغاز شده بود و اکنون به مراحل نهایی خود رسیده است.

نسخه بازبینی «مرگ ماهی» (تدوین‌شده همراه با صداگذاری اولیه) در موعد مقرر تحویل هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر شده بود و پس از آن، روح‌الله حجازی مانند اکثر فیلمسازان حاضر در این دوره جشنواره، زمان خود را صرف بهبود تدوین، صداگذاری، موسیقی و... کرد تا چهارمین فیلم سینمایی‌اش را با کیفیت بهتری روانه بزرگترین رویداد سینمایی کشور در دهه فجر انقلاب اسلامی کند.

در «مرگ ماهی» بازیگرانی چون نيكي كريمي، علي مصفا، طناز طباطبايي، بابك حميديان، ريما رامین‏فر، سحر دولت‌شاهی، بابك كريمي، بهرنگ علوي، حسام محمودي و با هنرمندی پانته‏ آ بهرام بازی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...».

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =