با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای یک باند بزرگ قاچاق کالا دستگیر و سه محموله به ارزش یک میلیارد و 120 میلیون ریال از آنان کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در اصفهان،سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در راستای اجرای طرح های پیشگیرانه و مبارزه جدی و قاطعانه با واردکنندگان و توزیع کنندگان کالاهای خارجی قاچاق از فعالیت باندی در این زمینه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آکاهی اصفهان افزود: در این زمینه تحقیقات وسیعی از سوی کارآگاهان انجام و مشخص شد اعضای باندی اقدام به وارد کردن محموله خارجی قاچاق و توزیع آن در سطح بازار می کنند که در این زمینه ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی تمامی این افراد که هفت نفر بودند را شناسایی و دستگیر کردند. این مقام مسئول عنوان داشت در بازرسی از انبارهای تخلیه بار این باند دو دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق، 920 کیلوگرم پوشاک و 44 ست لوازم خانگی در مجموع به ارزش یک میلیارد و 120 میلیون ریال کشف و به اداره گمرک استان تحویل شد.

سرهنگ خسروی با موفق عنوان کردن این عملیات گفت: با هوشمندی و اقدام سریع و به موقع ماموران از توزیع غیرقانونی کالاهای خارجی قاچاق در سطح بازار اصفهان جلوگیری به عمل آمد و عواملی که در این زمینه نقش داشتند به دست قانون سپرده شدند.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =