آزمون می گوید اگر سعید معروف به روسیه برود او دیگر در این کشور تنها نیست.

انسیه ورزنده:سعيد معروف پاسور باذكاوت و باهوش تيم ملي واليبال كشورمان هم اكنون در آستانه گرفتن يك تصميم بزرگ و نادر در تاريخ واليبال كشورمان است.او مي خواهد براي رفتن به ديار آسمان خراشهاي روس برنامه ريزي كند.اینكه برود،يا بماند و به مردم شهرش و لیگ کشورش خدمت كند؟

اگر معروف در ايران بماند و براي اروميه ای ها توپ بزند همچنان اطلاعات واليباليش در مرزهاي داخلي كشور باقي می ماند و چون به جرات مي توان گفت كه بهترين پاسور کشور است،يك تنه براي ديگر پاسورها به مثابه الگو عمل می کند، اما اگر این انتقال انجام شود او می تواند از بزرگان اين رشته درس ها بياموزد و یافته هایش را در سطح ملي به هم تيمي هايش منتقل كند.

در این شرایط حساس تنها يك چيز دست سعيد را براي رفتن بسته است و آن هم داشتن قرارداد با تيم شهرداري اروميه است.خود سعید در مصاحبه هايش گفته كه به شهر و همشهريانش علاقمند است و مي خواهد آن ها،او را در اين شرايط حساس درك كنند.

روسیه کشوری نیست که در والیبال به هر بازیکنی پیشنهاد همکاری بدهد این اتفاق در حالی مطرح است که پیش از این هر وقت با ستاره های تیم ملی در مورد اینکه چرا با وجود جهانی شدن و گل کردن در میان مدعیان جهان هنوز خبری از لژیونر شدن در این رشته نیست آن ها نداشتن پیشنهاد قوی و دندان گیر را مطرح می کردند. اما حالا این پیشنهاد رسیده است و باید دید که مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه راه را برای رفتن معروف به کشوری که آرزوی هر والیبالیستی است باز می کنند یا خیر؟

پیشنهاد زینت کازان به سعید معروف در شرایطی پیش آمده که این پیشنهاد بهانه‌ای شد تا با سردار آزمون تماس بگیریم و از او درباره انتقال کاپیتان والیبال ایران به روسیه سوال کنیم.سردار که خودش در تیم فوتبال روبین کازان توپ می زند و به تازگی از اردوی آفریقای جنوبی برگشته البته می گوید ممنوع المصاحبه است و مسئولان باشگاه روبین کازان به او گفته اند که درباره فوتبال حرفی نزد.همین اتفاق باعث شد تا با سردار کوتاه و البته والیبالی حرف بزنیم.

آزمون می گوید:« من در باشگاه و تیم روبین کازان بازی می‌کنم و باشگاه زنیت کازان به سعید پیشنهاد داده، باشگاه‌هایمان با یکدیگر فرق می‌کند ولی در یک شهر است.»
او این را گفت و ادامه داد:«دادن پیشنهاد همکاری به سعید معروف از طرف باشگاه زنیت ‌‌با مبلغ یک میلیون یورو بسیار خوب است.خیلی خوشحالم که از یک ایرانی چنین تقاضایی شده.معروف‌ بهترین پاسور جهان است و می‌تواند نماینده خوبی برای والیبال کشورمان در این تیم روسی       باشد و راه را برای دیگر بازیکنان ایرانی که هم اکنون در لیگ داخلی گل کرده اند باز کند.»
 
فوتبالیست 19 ساله تیم ملی کشورمان تیم والیبال زنیت‌ کازان را یکی از تیم‌‌های مطرح، شناخته شده و قدرتمند در روسیه و قاره اروپا و حضور معروف در این تیم را عاملی برای بالا رفتن سطح فنی و تجربه معروف عنوان کرد.

 او در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در تصمیم مسئولان باشگاه کازان در خصوص دادن پیشنهاد به معروف دخیل بودید؟ این واکنش را نشان داد:«من هیچ گونه وساطتی در این خصوص انجام ندادم. چون برای روس ها مسائل اخلاقی یک ورزشکار اهمیت دارد.چند نفر از مسئولان این باشگاه چون می دانستند من هم ایرانی هستم در خصوص موارد اخلاقی معروف از من سوال کردند.من هم از سعید دفاع کردم.به نظرم او شخصیت بزرگی دارد.امیدوارم هر چه سریعتر در مورد حضورش در تیم کازان بهترین تصمیم را بگیرد.اگر من در روسیه بمانم و سعید بیاید دیگر تنها نیستم.»

 

41252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    22 1
    درود بر کاپیتان... بهش اجازه بدید بره... یک میلیون یورو برا معروف حداقل قیمته...
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    7 4
    خوبه ممنوعت کردن انقد مصاحبه میکنی :v
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    33 0
    ایول یه ارانی همیشه هوای هم وطنش رو داره مخصوصا تو دیار غربت
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    27 9
    چقدر این بشر مصاحبه می کنه. بسه بابا برو با فوتبال خودتو معروف کن
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    14 4
    سعی کن به حاشیه نری.لطفا. اخلاق مدار باش
  • کیان 7 RO ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
    21 1
    به این شناخت و درایت در این سن باید آفرین گفت
  • عاطي IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    سلام و درود بر سعيد اميدوارم موفق باشي عزيزم