با توجه به اهمیت زیاد مساله زباله های الکترونیکی این امر به عنوان یکی از اولویت های برنامه پنج ساله سازمان محیط زیست قرار گرفته است.

برنا نوشت: 

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تهران مقام اول را در تولید زباله های الکترونیکی دارد. سروش مدبری اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیاد مساله زباله های الکترونیکی این امر به عنوان یکی از اولویت های برنامه پنج ساله سازمان محیط زیست قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: برای بازیافت و مدیریت زباله های الکترونیکی 3 واحد خصوصی با ضوابط تعیین شده و بعد از تصویب نهایی و ابلاغ آن در " راه اندازی سه واحد خصوصی بازیافت زباله های الکترونیکی در تهران و مشهد "تهران و مشهد شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به این که تهران مقام اول را در تولید زباله های الکترونیکی دارد، گفت: دو واحد خصوصی در تهران و یک واحد خصوصی در مشهد برای بازیافت زباله های الکترونیکی راه اندازی می شود.

مدبری بیان کرد: افزایش این واحدها برای بازیافت زباله های الکترونیکی در استان های دیگر کشور بستگی به بخش خصوصی دارد. مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: البته برای زباله های رایانه ای نیز جداسازی و بازیافت طبق ضوابط انجام خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آراد IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    این هم یک مقامه (مبارک دولت مردان باد)