طراحان شرکت سانیو با هدف ایجاد دوربینی سبک و قابل حمل در جیب لباس دست به ابتکار جالبی زده و سوپر لنزی ساخته‌اند که پس از سوار کردن روی بدنه آن‌ را به سبک‌ترین و کوچک‌ترین و نازک‌ترین دوربین تمام اچ – دی مبدل ساخته است.

کوچک‌ترین، سبک‌ترین و نازک‌ترین دوربین تمام اچ - دی به بازار عرضه شد.

دوربین موسوم به VPC-CS1 از سری Xacti حدود 142 گرم وزن داشته و پهم ترین قسمت آن یعنی لنزش 27 میلیمتر (کمتر از 3 سانتی متر) است.این دوربین ویدیویی قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن 1920 در 1080 به صورت تمام اچ دی را داراست و فرمت آن MPEG4AVC/H.264 بوده که رایانه بدون دردسر میتواند آنرا خوانده و اجرا کند. همچنین با امکانات نرم افزاری داخل دوربین منطبق با ویندوز هقت و مو- وی می- کر (Movie maker) میتوان فایل را ادیت کرده و به راحتی روی اینترنت ارسال نمود.

کارت حافظه 64 گیگابایتی با فرمت SDXC دارد و لنزش هم تا 10 ایکس برای ظبط ویدیو زوم کرده و برای گرفتن عکس هم نباید نگران بود . چرا که دوربین 8 مگاپیکسلی آن بسیار قوی بوده و تصاویر دلخواه را با وبژگی پایدار کننده تصاویر به صورت دیجیتال (Image Stabilizer) ضبط می کند. با سه حالت مختلف هم روی صدا زوم کرده و در خود استریویی ذخیره می کند. به صورت خودکار روی صورت افراد رفته و دوری را نزدیکی را خودش تنظیم می کند. این ویژگی همزمان روی 12 صورت مختلف هنگام گرفتن ویدیو و فوکوس نامحدود روی صورت افراد هنگام عکسبرداری جواب می دهد.

نمایشگر روی دوربین هم 2.7 اینچی است و به وسیله کاربر به هر طرف دلخواه قابل چرخش است. هنگام گرفتن ویدیو میتوانید همزمان عکس نیز بگیرید. قیمت این محصول نیز 300 دلار تعیین شده است.

کوچکترین، سبکترین و نازکترین دوربین تمام اچ - دی به بازار عرضه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 39133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    وای دلم رفت.