سرمربی تیم امید می گوید با توانایی بازیکانی که دارد خوشبین است تا تیم امید ایران راهی المپیک شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمد خاکپور پس از مراسم معارفه‌اش در جمع خبرنگاران گفت:«زمان زیادی نداریم.تقریبا سه ماه دیگر مرحله اول مقدماتی المپیک آغاز می شود که ما در این بین 40 روز فرصت داریم تا بازیکنان را تمرین بدهیم.»

سرمربی تیم امید این را گفت و ادامه داد:«ما در این فرصت تمام غم وهم خود را می گذاریم تا تیم به هماهنگی برسد.برای تیم امید سه اردو پیش بینی کرده ایم که نخستین آن در تهران است.10 روز به کیش می رویم و چون تیم ملی زیر 22 سال عمان هم از ما دعوت کرده تا با آنها بازی کنیم،اردویی 12-10 روزه‌ای در این کشور خواهیم داشت. بازی این تیم به عربستان شبیه است و می‌تواند به ما کمک کند.ما در مرحله پایانی اردو هب آنتالیا می رویم و تمام تلاشمان این است که با تیم های قدرتمند بازی کنیم.با تیم ملی زیر 22 سال دانمارک بازی خواهیم کرد و 9 دیدار تدارکاتی در سه اردوی خود پیش‌بینی کرده‌ایم تا بازیکنان بتوانند به آمادگی لازم برسند و پس از صعود از مرحله اول برنامه‌ریزی مجددی خواهیم داشت.»

خبرنگاری به خاکپور گفت که آیا شما ریسک کرده اید که سرمربی تیم امید شده اید که او این واکنش را نشان داد:«نمی شود این را گفت.به عنوان یکی از اعضای کوچک فوتبال قرعه به نام من افتاد که سرمربیگری تیم امید را بر عهده بگیرم. من خود را مدیون فوتبال می‌دانم. از 11-10 سالگی فوتبال و مردم روی من سرمایه‌گذاری کردند و حالا زمان این است که من تجربه‌ای که کسب کرده‌ام را در اختیار این فوتبال بگذارم. احساس کردم امروز تجربه‌ام را باید در اختیار بازیکنان جوان بگذارم.»

او ادامه داد:«زمان کم است اما بنده احساس تکلیف می کنم.ازتمام مربیان لیگ هم خواهش می‌کنم که به ما کمک کنند. به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام بدهم. خواهشم این است که دست یاری را بدهند تا بتوانیم موفق باشیم.»

اما آیا تیم ایران به المپیک صعود می کند؟خاکپور که خوش بین است و می گوید:«100 درصد خوشبین هستم.بازیکنان ما توانایی بالایی دارند.عزم ملی هم جزم شده است اگر نیت برای خوشحالی مردم باشد قطعا چنین اتفاقی رخ خواهد داد.»

او در بخش دیگری از حرف هایش درباره دستیارش گفت:«من لفظ دستیار را دوست ندارم. توانایی‌های یکدیگر را کنار هم می گذاریم تا بتوانیم به نتیجه لازم برسیم. من از مجید صالح خواهش کردم که در کنار تیم حضور داشته باشد.»

سرمربی تیم ملی امید در خصوص اینکه دلیخون و مقیم در تیم حضور دارند و وضعیت مربی دروازه‌بانان تیم ملی چگونه خواهد شد، گفت:« دوستان عزیزی که در گذشته با تیم کار کرده‌اند از کمک آنها استفاده خواهیم کرد. به هر حال عصر امروز یا نهایتا فردا به طور رسمی کادر فنی مشخص خواهد شد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    93 39
    با این انتخاب ها حسرت المپیک به نیم قرن میرسه...
  • آرشام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    3 4
    مرد با حج و حیای فوتبال ایران امیدواریم همونطوری که عضو اولین تیم ایران بعد از انقلاب در جام جهانی بودی اینبار سرمربی اولین تیم فوتبال بعد از انقلاب در المپیک باشی
  • ارسطو A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    1 1
    محمد اقای خاک پور خسته نباشید. محمد اقای مایلی کهن پوستمال نباشید.