دزدان مسلح در حمله شبانه به مزرعه یک وکیل دادگستری در اطراف ساوه 120 گونی پسته فرآوری شده به ارزش 600 میلیون تومان را سرقت کردند.

نعمت احمدي، وكيل پايه يك دادگستري در اين‌باره خبرآنلاین گفت: مزرعه كوچكي در اطراف شهر ساوه دارم كه شامل باغ پسته و يك كارگاه فرآوري محصول و انبار نگهداري است. چند شب قبل صدها كيلو پسته را در گوني‌هاي بزرگ بسته‌بندي كرده و آنها را در انبار مزرعه گذاشته بوديم تا براي فروش و توزيع به تهران منتقل كنيم، اما به دليل اينكه يكي دو روز تعطيل رسمي داشتيم، كارگرها به مرخصي رفته و فقط 2 نفر از نگهبانان انبار به همراه من و همسرم در مزرعه بوديم. نيمه‌هاي شب حادثه با شنيدن صداي پارس سگ‌هاي نگهبان از خانه بيرون آمدم، اما مورد مشكوكي نديدم و به اتاق برگشتم. اما صبح روز بعد كه براي سركشي به انبار رفتم، با صحنه عجيبي روبه‌رو شدم كه شوكه‌ام كرد. انبار خالي و دست و پا و دهان نگهبان‌ها با نوارچسب بسته شده بود. پس از آزاد كردن نگهبان‌ها، آنها گفتند كه نيمه‌شب پنج مرد مسلح وارد انبار شده و پس از بستن دست و پاي آنها، گوني‌هاي پسته را سرقت كرده و با دو دستگاه كاميون از محل گريخته‌اند.

احمدی در ادامه گفت: با اعلام موضوع به مأموران پليس، ساعتي بعد كارآگاهان اداره آگاهي ساوه براي تحقيقات به محل سرقت آمدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه دزدان مسلح قصد داشتند با خوراندن گوشت مسموم به سگ‌ها آنها را بي‌هوش كنند، اما چون سگ‌ها تربيت شده بودند، گوشت‌ها را نخورده بودند. در ادامه نيز مشخص شد 123 گوني پسته به ارزش 600 ميليون تومان سرقت شده است.

وي در ادامه گفت: اميدوارم مسئولان انتظامي كشور با جديت بيشتري به موضوع امنيت مردم و جرم سرقت توجه كنند تا دزدان به راحتي اموال مردم را به تاراج نبرند.

احمدي گفت: متأسفانه چند روز بعد از اين حادثه نيز اتفاق عجيب ديگري برايم رخ داد كه تأسف مرا دوچندان كرد. در حالي كه حوالي بعد از ظهر در دفتر كارم تنها بودم، سر و صداي عجيبي از داخل دستشويي شنيدم. چند دقيقه بعد كه به آنجا رفتم، متوجه سرقت سرشيرهاي آب دستشويي شدم. برايم خيلي عجيب بود كه در روز روشن كسي جرأت كرده وارد محل كار من آن هم در مركز تهران شود و به راحتي دو عدد سرشير آب را كه ارزش چنداني هم ندارد، سرقت كند و اين بسيار تأسف‌بار است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    5 6
    جالبه، ششصد ميليون تومنش رو دزديدن، اونوقت با دزديده شدن دو تا سرشير تاسفش دو چندان شده....
  • پرهام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    3 4
    همه پسنه هارو باید بدزدن چون حقشونه انقدر گرون کردن که ملت نمی تونن بخرن دمشون گرم