تسنیم نوشت:

وزیر علوم گفت: در حال حاضر ۳۴ دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند که طی هفته‌های آینده این افراد را برای تعیین تکلیف به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌کنیم.

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تعیین تکلیف دانشگاه‌هایی که هنوز با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: در حال حاضر 34 دانشگاه با سرپرست اداره می‌شوند که طی هفته‌های آینده این افراد را برای تعیین تکلیف به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌کنیم.

او گفت: تعدادی از سرپرستان دانشگاه‌ها به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده‌ایم.

فرهادی درباره وضعیت سرپرستی دانشگاه تهران و تصمیم وزارت علوم در این خصوص، گفت: انشاءالله طی جلسات بعدی شورا در این زمینه نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

وزیر علوم درباره بودجه سال 94 آموزش عالی کشور، گفت: به طور کلی بودجه آموزش عالی 20.5 درصد برای سال آینده افزایش یافته که 28 درصد آن بودجه پژوهشی بوده، اما بودجه ستاد وزارت علوم برای سال آینده درصدی کم شده که البته برای بخش پژوهش حمایت داشته‌اند، اما در کل کم است.

او درباره تغییر و تحولات در ستاد وزارت علوم، گفت: همکاران ما در سطوح مختلف مدیریتی دانشگاه‌ها و ستاد به کار خود ادامه می‌دهند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =