اطلاعیه بانک تجارت درباره فساد ۱۲ هزار میلیارد تومانی

پس از آنکه وزیر اقتصاد از شناسایی یک فساد ۱۲ هزار میلیاردی در شبکه بانکی خبر داد و اعلام کرد تقریبا تمام منابع مالی این رویداد به سیستم بانکی بازگشته است، بانک تجارت نیز در رابطه با آن اطلاعیه ای صادر کرد.

روابط عمومی بانک تجارت با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بروز تخلف مالی اخیر در این بانک اعلام کرد: هیجگونه آسیبی به منافع سپرده گذاران و سهامداران بانک وارد نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در این اطلاعیه آمده است: با توجه به طرح برخی مطالب طی روزهای اخیر در رسانه‌های گروهی کشور در ارتباط با بروز تخلف مالی در بانک تجارت، به استحضار هم میهنان عزیز می‌رساند این تخلف در اوایل سال گذشته توسط ارکان نظارتی این بانک کشف و اقدامات لازم به‌منظور بازگشت منابع بانک با همکاری و هماهنگی مراجع ذیصلاح صورت گرفت، ضمن آنکه کلیه عوامل ذیربط نیز از یکسال پیش بازداشت شده‌اند و پرونده آنان هم‌اینک در دستگاه قضایی کشور مسیر قانونی خود را طی می‌کند.

 در ادامه اطلاعیه منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است: با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچگونه خسارتی به منافع سهامداران و سپرده‌گذاران بانک وارد نشده و این بانک به عنوان امین ملت شریف ایران سود متعلق به این وجوه را اخذ نموده و این مبالغ در حساب‌های بانک منظور شده است. امید است با همکاری صمیمانه مراجع ذیصلاح و تعیین تکلیف پرونده‌های جاری در مراجع قضایی، منافع ذینفعان بانک همچون گذشته از هرگونه آسیبی مصون بماند.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تابان IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    63 1
    خدایا تو این کشور چه خبره؟ داره چه اتفاقی میفته ؟ چرا نظارتی نیست ؟ چه اتفاقاتی میفته که ملت بیخبرن و این مسائل پیششون هیچی نیست
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    44 4
    کاشکی بابای منم یکی از این دزدان بود
    • ایمان A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
      12 0
      واقعا ما رو به آخرت دعوت میکنند و خود آخرت رو به دنیا میفروشند
  • نه چیروان A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    37 1
    خدا رو شکر......الحمدلل الله.......ولی خواهشا این مسیر کانادا رو ببندید.محظ اختیاط....خاوری رفت کانادا با یک خاور پول.فردا تریلی هم نره کانادا با یک تریلی پوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل.ل.....ل...ل .ل
  • ایرج آشتیانی مقدم EU ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    4 41
    از بانک رفاه یاد بگیرید.کمترین معوقات رو در کل سیستم بانکی داره
    • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
      40 0
      چون کلا وامی نمی ده
  • حسین EU ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    6 0
    چون مال رفاه زدگان هست؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    4 2
    بنا به آمار و محاسبات مقاله ای در همین سایت 80درصد منابع بانکی در خدمت کارمندان بانک هاست. کدام کا مند بانکی فاقد مسکن و اتومبیل مناسب است؟ 20 درصدش هم درخدمت نورچشمی ها و دریافت کنندگان میلیاردی که بدون ضمانت کافی وام گرفتن و معوقات بانک ها رو برنمیگردانند 4 میلیون وام به از 4 ماه سپرده گذاری و کلی مدرک و دوضامن کارمند به من دادن ...
  • علی US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    5 2
    جالبه که این فساد بزرگ هم در دولت قبلی و در اوایل سال قبل رخ داده است در پاراگراف سوم: ...به استحضار هم میهنان عزیز می‌رساند این تخلف در اوایل سال گذشته توسط ارکان نظارتی این.... سوال اینجاست که آیا نظارتی در آن زمان بر کار دزدان بزرگ صورت نمی گرفته است؟ واقعا ما ملت بدبخت، بایستی چوب همه ندانم کاریهای دولت رو می خوردیم؟ از گرانیهایی که در ارز و مسکن و اتومبیل رخ داد تا مایحتاج اولیه مردم مانند نان و گوجه فرنگی؟ فقط فکر می کنم در 8 سال دولت قبل، قشر متوسط به پایین، بیچاره شدند و برای عده ای سودجو و امثال این دزدان 12هزار میلیاردی، خیلی خوب شد.
  • على A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    6 0
    بانک مرکزى شهامت داشته باشه رقم اصل وامها و سود و جراىم انهارو به تفکىک اطلاع رسانى کنه که مشخص بشه ااقتصاد چرا فلج شده و هىچ تولىد کننده اى جرات کار نداره واقعا به اىن مىگىن بانکدارى بدون ربا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کیان A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    1 1
    اقا با این پول دلار خریدند ...با افزایش قیمت دلار فروختند و سودش رو برداشتند اصل پول رو هم برگردوندن....فقط سود که کردند حدود 70 میلیارد تومنه.....حالا هم بیانیه میدند که نگران نباشید.......این فساد گسترده تو کشور نتیجه پارتی بازی هایی که چندین سال پیش واسه استخدام نیرو ها تو کشور مد شد....این مدیران متخلف همون هایی هستند پارتی داشتند این هم نتیجه ش.....