برگزاری نخستین «جایزه جهانی اربعین» در ایران

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نخستین دوره «جایزه جهانی اربعین» با محوریت عکس را در ایران و دیگر کشورهای جهان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نخستین دوره «جایزه جهانی اربعین» با محوریت عکس برگزار می شود. عکس‌های ارسالی ثبت‌شده توسط تلفن همراه و یا دوربین‌های عکاسی، باید با موضوعات پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در کشور عراق، برگزاری مراسم اربعین در ایران و دیگر کشورهای جهان، صحنه‌های دلدادگی و ابراز ارادت به حضرت اباعبدلله الحسین (ع) در ایام اربعین در جای جای جهان، رخدادهای مهم در رابطه با اربعین در کشورهای مختلف جهان و نیز موضوع آزاد گرفته شده باشد.

تعداد عکس‌های ارسال شده در هر موضوع با تلفن همراه و دوربین عکاسی، حداکثر 5 اثر در نظرگرفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های با تلفن همراه را از طریق ایمیل Arbaeen@icro.ir ارسال کنند و عکس‌های با کیفیت اصلی دوربین را به نشانی تهران، بزرگراه رسالت، روبروی در شمالی مصلی، مجتمع امام خمینی(ره)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از 21 آذرماه مصادف با اربعین حسینی تا 21 دیماه به مدت یکماه است و آثار برگزیده علاوه بر دریافت جایزه، در قالب «نمایشگاه عکس اربعین» در ایران و نیز رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر جهان، به نمایش درخواهد آمد. گفتنی است، جایزه جهانی اربعین در سال‌های آینده به آثاری در بخش‌های دیگر هنری اهداء، خواهد شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =