نسیم آنلاین نوشت:

مدیرکل فرودگاه امام درباره اتفاقات دیشب در این فرودگاه توضیح داد. سعید چلندری گفت: سرازیر شدن جمعیت بدون بلیط به فرودگاه امام برای اعزام به عتبات عالیات دلیل ازدحام جمعیت در این فرودگاه بود.

تاخیر چند ساعته در پرواز هواپیماهای ایران ایر و آسمان به مقصد عتبات عالیات و عدم پاسخگویی مسئولان، منجر به سرگردانی تعدادی از مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شده است.

از قرار معلوم، پروازهای شماره ۳۴۱۷ و ۳۴۱۹ ایران ‌ایر که قرار بوده به مقصد بغداد پرواز کنند، به دلیل نقص فنی با تأخیر مواجه شده و مسافران را در فرودگاه امام خمینی (ره) بلاتکلیف گذاشتند.

طبق اعلام، تعدادی از مسافران نیز با هواپیمای بویینگ 747 ایران ایر به عتبات عالیات اعزام شده اند که با توجه به عدم امکان نشست و برخاست این هواپیمای غول پیکر در فرودگاه نجف، بنابراین مسافران نجف باید در بغداد از هواپیما پیاده شوند.

مسافران معترض، گفته اند اگر در نیمه‌های شب وارد فرودگاه بغداد شوند باید به سرعت فرودگاه را ترک کرده و به خیابان‌های اطراف بروند، بنابراین شرکت هواپیمایی مذکور یا باید آنها را به سمت نجف منتقل کند و یا اینکه با قبول خسارت هزینه پرداختی را به آنها برگرداند

در همین راستا، مدیرکل فرود گاه امام خمینی (ره) از افزایش 350 پرواز فوق العاده به تعداد پروازهای عازم به عتبات عالیات در 13 روز گذشته خبر داد و گفت که در حال حاضر ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تکمیل بوده و توان افزایش پرواز دیگر وجود ندارد.

سعید چلندری، سرگردانی تعداد زیادی از مسافران عازم به عتبات عالیات را ناشی از تاخیر هواپیماهای آسمان و ایران ایر دانست.

به نظر می رسد عدم پاسخگویی مسئولان ایران ایر، مسافران به شدت سرگردان کرده و حتی مسئولان ایران ایر، به دلیل عدم پاسخگویی، تلفن های خود را خاموش کرده بودند.

تاخیر در پروازهای ایران ایر و مدیریت ضعیف در جابجایی مسافران به عتبات عالیات، حتی اعتراض تعدادی از مدیران هواپیمایی را درپی داشته است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) علت دیگر سرگردانی مسافران در این فرود گاه را ازدحام جمعیت فاقد بلیت علاقمند به عزیمت به عتبات عالیات دانست که به امید روزنه ای برای به دست آوردن بلیت مسافرت به این فرودگاه آمده اند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    12 12
    عجب ملت بيكاري داريم
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    5 0
    من خودم تو فرودگاه کار میکنم ازدحام ربطی به بلیط نداشتن نیست وقتی ایرلاینها بلیط فروختن باید پاسخگو باشند نه اینکه بگیم بخاطر بلیط نداشتنه بعد مسافر رو ده پونزده ساعت نگه میدارن با کیک و چای بعد بگیم بلید ندارن زوره اقای چلندری از شما بعیده