آخرین هفته از مرحله اول گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 8 دیدار دیگر ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نتایج این رقابت ها را می خوانید: 

در گروه A یوونتوس در تورین به مصاف آتلتیکو مارید رفت در شرایطی که المپیاکوس میزبان مالمو بود. بازی زیبای یووه مقابل آتلتیکو تا آخرین دقایق گلی در بر نداشت تا با تساوی بدون گل، هر دو تیم از این گروه به دور بعدی صعود کنند. اما در یونان، المپیاکوس در یک بازی دیدنی موفق شد با حساب 4 بر 2 از سد مالمو بگذرد. با این نتایج، المپیاکوس و مالمو از صعود به دور بعدی باز ماندند.

در گروه B لیورپول در یک دیدار بسیار حساس به مصاف بازل سوئیس رفت. لیورپولی ها شرایط سختی در این فصل در لیگ قهرمانان برای خود ساخته بودند، حتی با یک گل از حریف شان عقب افتادند اما استیون جرارد، مرد لحظه های حساس یکبار دیگر به تیمش کمک کرد و با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، بازی را به تساوی کشید ولی این گل هم نجات بخش لیورپولی ها نبود و آنها از صعود بازماندند. در دیگر بازی از این گروه، رئال مادرید توانست به راحتی و با زدن 4 گل توسط رونالدو، گرت بیل، آربلوا و آلوارو مدران از سد حریفش لودوگورتس عبور کند. با این حساب بعد از رئال مادرید، این بازل سوئیس بود که باید به مرحله بعدی برود.

در گروه C بنفیکا و بایرلورکوزن در پرتغال به تساوی بدون گل رضایت دادند اما موناکو توانست با حساب 2 بر صفر زنیت را شکست دهد. موناکو و بایرلورکوزن با این نتایج به دور بعدی رفتند.


در گروه D دورتموند تا دقایق پایانی با حساب یک بر صفر از حریف سرسختش یعنی اندرلخت جلو بود که این نتیجه در دقایق پایانی با تساوی یک - یک همراه شد.
گالاتاسرای نیز در خانه خود و مقابل آرسنال متوجه شد نمی تواند کاری از پیش ببرد و یک بازنده از پیش تعیین شده بود. آرسنالی ها در همان 30 دقیقه ابتدایی بازی با گل های رمزی و پودولسکی از حریف پیش افتادند اما گالا در آخرین دقایق و توسط وسلی اشنایدر یکی از گل های خورده را جبران کرد. هرچند این آرسنال بود که در دقایق اضافی گل چهارم خود را نیز به ثمر رساند و بازی را با حساب 4 بر یک به سود خود به اتمام رساند. با این نتایج دورتموند و آرسنال با امتیاز برابر 13 به دور بعدی صعود کردند و اندرلخت و گالاتاسرای از صعود بازماندند.

252 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza AT ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    15 5
    بقول غلام پیروانی خدا وکیل چه بازی می کرد صفری امشب برای بازل .کل بازی یک طرف بازی صفری یک طرف .بی سلیقه باید باشه اگه کیروش بازی صفری رو دیده باشه وتیم ملی دعوتش نکنه
    • حامد EU ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
      13 2
      بهرنگ صفری عضو تیم ملی فک کنم سوییس باشه و بهایران نیاد
    • بی نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
      10 3
      خودش رسما گفته تمایلی برای بازی در تیم ملی ایران ندارم
  • پوریا A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    20 11
    عشق است یوونتوس
  • بی نام A1 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    23 20
    و پنالدو باز هم پنالتی زد
  • بی نام FI ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    6 8
    عشق است برق شیراز