تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پشیمانی برخی نمایندگان در دفاع از طرح استانی شدن انتخابات مجلس خبر داد.

شهلا میرگلوبیات بااشاره به طرح موضوع استانی شدن انتخابات مجلس گفت: نمایندگان باید حافظ منافع ملی و منافع مردم باشند و در این راستا گام بردارند و نظر شخصی من مخالفت با این طرح است.

میرگلوبیات با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط جامعه مناسب و مساعد برای چنین کاری نیست گفت: طرح یک فوریتی این مهم در مجلس ارائه شده و تعدادی از نمایندگان از کلیات این طرح حمایت کرده و موافقت کردند که اکنون پشیمانی خود را در دادن نظر موافق به کلیات این طرح اعلام کرده اند.

او گفت: در حال حاضر دغدغه نمایندگان باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و نباید اجازه داده شود حزب و یا گروه خاصی بخواهد نمایندگان مردم را از هدف اصلی خود نسبت به جامعه و مردم دور کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس‌شورای اسلامی به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از اجرایی شدن این طرح این بوده که در واقع با مشغول کردن و سرکار گذاشتن مردم، حزب و یا گروه خاصی بتوانند کرسی‌های مجلس را کسب کنند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    6 0
    متاسفانه کار بسیاری از نمایندگان شده انجام امورات جاری و غیر ضروری محلات و شهرهای بسیار کوچک مانند اسفالت کوچه ها ، لوله کشی ، فشار به مدیران استانی جهت انتخاب مسئولین شهرستانی و ... و بسیاری کارهای پیش پا افتاده که هیچ ربطی به وظایف یک نماینده ندارند و تمامی این کارها فقط به جهت اینست که یک نماینده با جمع اوری تعداد کمی رای می تواند به مجلس راه پیدا نماید. اگر انتخابات استانی شود بسیاری از این موارد خود به خود حل خواهد گشت و نگاه یک نماینده نیز استانی و فرامنطقه ای خواهد شد.و به طبع هر شخصی به راحتی نمی تواند وارد مجلس گردد پس منطقی است که این نمایندگان با طرح فوق مخلف باشند...