سیدحسن هاشمی روز یکشنبه در نخستین همایش مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های کشور افزود: پرداخت‌ها کاملا متفاوت از گذشته و منوط به عملکرد پرستاران و رفتار آنان با بیماران خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت وی تصریح کرد: پیش از این ۲۰ درصد درآمد بیمارستان کسر شده و بین نیروها بازتوزیع می‌شد، اما اکنون باید رقمی بیشتری از درآمد بیمارستان برای این امر بیمارستان کسر شود.

۲۵۰ خدمت پرستاری دارای تعرفه شدند

وزیر بهداشت گفت: ۲۵۰ خدمت پرستاری دارای تعرفه شدند و این تعرفه بزودی اعلام می‌شود.

هاشمی افزود: ۱۹۰ مورد از این تعرفه‌ها در کتاب ارزش خدمات نسبی سلامت وجود داشته و برخی خدمات دیگر به آن اضافه شده است.

وی تصریح کرد: خدمات اضافه شده، خدماتی بودند که در خارج ایران در قالب پرستاری ارائه نمی‌شد، اما در ایران به عنوان کار پرستاری شناخته می‌شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تعرفه خدمات پرستاران تعیین تکلیف شده اما ۳ تا ۵ سال طول می‌کشد که با رعایت حقوق مردم بطور کامل عملیاتی شود.

یک درصد مالیات ارزش افزوده به حوزه سلامت اختصاص یافت

هاشمی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی یک درصد مالیات ارزش افزوده برای حوزه سلامت برای همیشه اختصاص یافت که رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه این تصمیم تاکنون بی سابقه بوده، افزود: امیدوارم موارد دیگر این اعتبارات در مجلس تصویب شود و مجلس و دولت با همدلی بتوانند در جهت گره‌گشایی از کار ملت و تحقق آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب نهایت تلاش خود را بکنند.

اختصاص اعتبار ویژه به محل استراحت پرستاران در بیمارستان‌ها

وزیر بهداشت از اختصاص اعتبار ویژه به معاونت درمان این وزارتخانه برای بازسازی و نوسازی محل استراحت پرستاران در بیمارستان‌ها خبر داد.

هاشمی درمورد اعطای پست‌های مدیریتی به پرستاران گفت: معتقد به کاهش تصدی‌گری وزارت بهداشت هستیم و اگر سازمان پرستاری به عنوان نماینده مردم بخواهد بخشی از کار را بپذیرد استقبال می‌کنیم.

مشکلات حوزه سلامت

وزیر بهداشت به مشکلات حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: هنگامی که کار خود را در وزارتخانه آغاز کردم، مشکل دارو جدی و بحرانی بود و ذخیره خون کشور نیز کمتر از یک روز بود، البته اکنون نیز مشکلات زیادی در سازمان انتقال خون وجود دارد.

هاشمی افزود: در آن هنگام اورژانس نیز مشکلات زیادی داشت که اکنون نیز همان مشکلات باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: اولین کار این بود که کمبود ۳۰۰ قلم دارو را به کمتر از ۲۰ قلم دارو رساندیم.

هاشمی ادامه داد: بیمارستان‌های ما نیز در آن زمان با کمبود شدید تجهیزات روبرو بود که امروز این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده اما هنوز نقایصی وجود دارد و لازم است نظارت‌ها افزایش یافته و کار بهتر از گذشته پیش رود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: پرداخت‌های هزینه‌های درمانی از جیب مردم در دولت «تدبیر و امید» از ۳۵ درصد به کمتر از هشت درصد رسید و اقدامات خوبی نیز برای روستاییان و مناطق محروم انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش تعداد متخصصان و همچنین امکانات در شهرهای دورافتاده گفت: طی چند ماه آینده این آمار باز هم افزایش خواهد یافت.

وزیر بهداشت به اشکالات طرح مقیم بودن متخصصان در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: اشکالات این طرح را می‌دانم اما این طرح در بیمارستان‌های غیردانشگاهی به خوبی اجرا شد و از سوی دیگر برخی رشته‌های پزشکی نیاز به متخصص مقیم ندارد.

هاشمی افزود: امیدوارم در مورد خدمات ویزیت هم دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ایجاد کلینیک‌های ویژه این خدمات را با حداقل پرداخت توسعه دهند که البته این اقدام به معنای تضعیف بخش خصوصی نیست.

وی گفت: در حوزه بهداشت نیز کارهای خوبی انجام شده که کمتر به چشم می‌آید بطور مثال ایمن‌سازی کودکان از طریق واکسن بیشتر شده و دو هزار خانه بهداشت به بهره برداری رسیده است.

هاشمی ادامه داد: وزارت بهداشت در مورد سالم بودن آب، غذا و هوا ساکت نبوده و بدون آنکه در جامعه اضطراب ایجاد کند، تلاش کرده در این زمینه‌ها نقش آفرین باشد.

وزیر بهداشت گفت: اداره بیمارستان‌ها نیاز به بازنگری دارد و آن‌ها باید به واحد مستقل اقتصادی تبدیل شوند که البته این مساله اقتضائاتی دارد و تخصص‌های خاصی می‌طلبد.

هاشمی یادآور شد: هنگامی که وزارت بهداشت را تحویل گرفتیم، هشت هزار میلیارد تومان بدهی داشتیم که سازمان مدیریت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن را پذیرفت اما فقط یکهزار و ۷۵۰ میلیارد تومان آن به ما اختصاص یافته است.

وی افزود: با این وجود طی یک سال اخیر تلاش کردیم بدهی‌های جامعه پزشکی را پرداخت کنیم و امیدوارم این پرداخت‌ها به روز شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: طرح تحول نظام سلامت بعد از طرح هدفمندی یارانه‌ها بزرگ‌ترین طرح اجتماعی کشور است، اما ۱۰ تا ۱۵ سال در شرایط عادی طول می‌کشد تا بطور کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اهتمام دولت یازدهم به حوزه بهداشت و درمان و محیط زیست گفت: اگر به محیط زیست قبلا توجه می‌شد، بار بیماری‌های تا این اندازه زیاد نبود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 98
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    چرا همه تو شيفتشون بايد 8 ساعت كار بكنند ولي پرستارها بايد 4ساعت كار بكنند و محل مخصوص استراحت هم داشته باشند؟
    • محمد A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      67 3
      آخه کجای ایران پرستارا 4ساعت کار میکنن وتو این 4ساعت. استراحتم میکنن؟؟؟؟ اگه این جور جایی وجود داره به ماهم بگید؟ ما که شیفتامون12ساعت و نیمه خاهشن شایعه پراکنی نکنید
    • رهگذر A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      50 5
      4 ساعت نیست 6 ساعته.بعدشم همه ی شغل به یک اهمیت نیستن که شیفت کاری یکسان داشته باشن.نگا کن بقیه ی جای دنیا چ خبره با یه پرستار چگونه با احترام رفتار میشه.ب خاطر اهمیت شغلی که دارن.شغل حساسیه.با جون مردم سرو کار داره.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      32 1
      به نظرم باید به پرستاران رسید اما مشکل اینجاست وقتی به یه قشر خاص رسیدگی میشه و به سایر قشرها توجه نمیشه یک نوع حالت جبهه گیری در مقابل این اقدام ایجاد میشه.سوالی که هست اینه که مگر سیستم بهداشت و درمان فقط در پزشکان و پرستاران خلاصه شده؟یعنی در این سیستم علوم آزمایشگاهی که رشته خودم هست،رادیولوژی و رشته های بهداشتی چیکاره اند؟اگر بهشون نیازی نیست پس چرا دانشگاه ها از این رشته ها جذب میکنن؟اگر نیاز هست پس این تفاوت در ساعات کاری و میزان حقوق و میزان جذب نیرو چی هست؟اگر قرار بر سر و سامان دادن به بهداشت و درمان کشور هست باید به همه ی رشته ها به یک چشم نگاه کرد نه نگاه دوگانه.نگاه دوگانه فقط باعث سرخوردگی و در نتیجه کاهش کارایی شاغلین دیگر رشته ها میشه.خبر لطفا تایید کن.
    • بی نام A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      28 4
      بهتره اول فکر کنی بعد حرف بزنی چون همه جای دنیا اینطوریه چون با جون بیمار سروکار دارند در ضمن کجا وزیر گفته 4 ساعت؟ در تمام بیمارستانهای دنیا بیمارستانها اتاق استراحت دارند
    • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      38 6
      برای اینکة پرستار نیستی بفهمی درد جسمیسا یعنی چی ا؟اولا تو شیفت شب بعداز 6 ساعت 2ساعت حق استراحت هست نه خواب 6
    • رامین RS ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      من یک پرستارم شما اگه حاضری بیاین نه 4 ساعت بلکه 2 ساعت کار من رو انجام بدین
    • هستی A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      67 20
      سلام همکار محترم...بخاطر حساسیت کاری که پرستارا دارن والبته ریاضی ضعیعه...چون هرتک شیفت 6ساعت ونیمه....والبته بخاطر مسئوليتي که در قبال بیماران داریم...خداقوت....
    • بی نام A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      51 5
      حتی اینجا هم نظراتمون سانسور میشه.کلا هیچی نگیم بهتره فکر کنم. نکنه به بعضیا بربخوره.حالم از این سیستمت بهم میخوره خبرانلاین.یه سری نظرات رو میذاری بعد واسه اینکه بگی در تایید نظرات بی طرفی روز بعد نظراتی که دوست نداشتی رو تایید میکنی.یعنی در واقع هیچی
    • نرگس GB ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      54 14
      من يك پرستارم با شيفت هاي هشت ساعته بدون استراحت
    • بهنام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
      14 0
      این جمله رو از کجا اوردی/؟شیفت کدوم پرستار 4 ساعته؟
    • صدای پرستار EU ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
      11 1
      استراحت نمیخوایم . حقمون رو بدن . اونقدری که باید ازمون کار بخوان و شیفت بزارن .حقوقی رو که شایسته زحمات ماست بدن .استراحت باشه مال شما هایی که طالبش هستین
  • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    وزارت بهداشت باید تمام حقوق پرستار روبده, با افزایش ناچیز حقوق مشکل این جامعه حل نمیشه, ما تا اخر هستیم, باید تمام حق ما رابدهند چرا پزشک صدبرابر ما حقوق میگیرد در تمام دنیا نهایت پزشک سه برابر پرستار میگیرد نه صد برابر
    • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      24 37
      اول اینکه همه پزشکها صد نه همون ده برابر پرستارها حقوق نمیگیرن یه قشر کمی هستن خیلی هاشون تو درمونگاه شبانه روزی حقوقشون در حد شماست بعد هم شما چهار سال درس خوندی بعد اون پزشکی که خودتو باهاش مقایسه میکنی که به قول تو صد برابرت حقوق میگیره قطعا فوق تخصص ش رو گرفته همه زندگی شو گذاشته یک دهم مسوولیت اون رو هم تو نداری مریض expire شه حتی با fault شما یقه اون بیچاره رو میگیرن درضمن حقوق پرستارها نسبت به سایر لیسانس ها خیلی بهتره خوبه یاد بگیرن خودشون رو با هم درجه خودشون مقایسه کنن اینقدر واسه بالا کشیدن خودشون تو سر بقیه نزنند یاد حکایت عبید زاکانی افتادم
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    به عنوان یه دانشجوی پزشکی میگم متاسف شدم که با قلدری و نامه سراسر توهینی که خطاب به ما نوشته شد این اتفاق افتاد خبر از بیمارستانهای خصوصی ندارم اما در بیمارستانهای آموزشی که سهم زیادی از کار روی دوش انترن هاست و "پایه "حقوق پرستار یک میلیون و 800 در حالی که یه دانشجوی تخصص پزشکی به عنوان یه پزشک با کاری به مراتب سنگینتر و مسوولیت بیشتر حدود 700 میگیره این یعنی عدالت مردم ما هم تا اسم دکتر به گوششون میخوره فقط اون 10.15درصد متمول و استثنا میاد تو ذهنشون و فقط بی احترامی میکنن
    • رضا A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      45 16
      شما خودتون دارید میگید دانشجو هستید و دارید رو بیمارا تمرین میکنید اونوقت توقع دارید بهتون حقوق هم بدن اونم بیشتراز پرستار لیسانس و فوق لیسانسی که سالها تجربه کار با بیماران رو داره و با شرایط موجود در ایران که پزشکان در اغلب موارد کارشونو به پرستارا واگذار میکنن پرستارا بسیار با تجربه و باسوادهستند و اگر حقوق خوبی بهشون بدن و کمبود نیرو رو جبران کنند میتوانند خدمات بسیار خوبی رو به بیمار اراءه بدن و رضایتمندی رو به شکل به سزایی افزایش بدن لطفا اینترن و رزیدنت خودشونو با پرستارها مقایسه نکننند
    • محسن A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      40 7
      شما انترن هستی و این همه ... داری . دو سال دیگه چه خواهی گفت دکتر.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      0 0
      عزيرم اگه ناراضي هسي ازاين مبلغاي كلون ناراحتياي شغليت خب نخون ديگه. اگه برامن رفتي دكتر شدي برگرد
  • مهدي IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    نام دكتر هاشمي در تاريخ ايران به نيكي ثبت خواهد شد.
    • بی نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      15 7
      به قول سعدی عاقلان دانند
    • موسی اسدی A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      28 7
      دوباره باز با وعده سر خرمن میخوان از حقمون بگذریم. کل تعرفه های پزشکان متخصص در عرض یک ما با توجه هزینه بالاش اجرا کردن. حالا برای انجام. تعرفه های پرستاری که هفت سال پیش تصویب مجلس شده باز هنوز فرصت میخوان. ما نیازی به صد تومان حقوقی که اضاف کنید ندارم. حقمون میخوایم.
    • موسی اسدی A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      25 5
      سلام. بااحترام به همه همکاران درمان دوباره با یک وعده سر خرمن میخوان جلوی رسیدن مارو به حقمون بگیرن. ما تا اجرا شدن کامل تعرفه ها پیگیری خواهیم کرد. برای اجرا شدن تعرفه های متخصصین یک هفته اجرا شده اما برای تعرفه های پرستاری که هفت ساله تصویب شده باز از ما فرصت میخوان. میخوان با صد تومان ما رو از هدفمون دور کنن
  • صبا A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    29 4
    جهان سوم جاییه که ما هستیم همه چیزش بر عکسه جالب اینجاس که پرستاری در اسلام خیلی ارزش داره اما کشورای ابر قدرت قدررشو بیشتر میدونن چرا انقدر اینجا شان پرستار کمه حقوقش به درک
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    31 10
    به خدا قسم کار بیماران دربیمارستانها واداره امور بیمارا ن ، اکثریت برعهده پرستاران بیمارستانها می باشد .آیا این تبعیض نیست که حقوق پزشکان 10برابر شود اما پرستاران با این همه استرس و واضطراب وپاسخگویی و.................... آقای دکتر هاشمی شما خودتان پزشک هستید خوب میدانید که ما چه میگوییم وفقط حقیقت را میگوییم . کاری انجام دهیدسپاسگزار از آقای دکتر هاشمی وچرا؟؟؟؟/چرا؟؟؟؟؟؟//چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    16 1
    دکترجان پس بهداشت وپیشگیری چی؟ چرا فکری نمی کنند؟
  • سیمین RO ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    27 4
    چرا به اندازه حضور و کار سخت پرستاران حقوق داده نمیشه؟؟ تا کی هر روز هفته و همه تعطیلات کشیک باشیم
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    20 3
    تا ببینیم کی و چه جوری به وعده هاشون جامه عمل میپوشونن. هنوز که نه به باره نه به داره یه اینترن به این اضافه حقوق معترضه،
  • پرستار IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    21 2
    دكتر هاشمي ما تعرفه گذاري ميخواييم
  • نسرين پرستار ES ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    32 3
    دوست عزيزي كه ميگيد چرا پرستاران ساعت استراحت دارند شما مطمئن باش ما حتي در شيفتهاي غير متعارف شب و عصر و شب كه بيست و دوازده ساعت هست هم استراحت نداريم چه رسد به شيفت صبح كه بارها آرزوي پنج دقيقه نشستن و يا فرصت نوشيدن يك ليوان آب رو دارم به هر آنچه كه اعتقاد داري با پانزده سال سابقه هنوز ياد ندارم در شيفت صبح يه چاي يا آب نشسته باشم و خورده باشم چه برسه به استراحت.
  • saeid IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    24 2
    درخواست ما تنها احقاق حقوق به حقمان است ، قانوني كه 7 سال پيش در مجلس تصويب شد تعرفه گذاري خدمات پرستاري و هنوز كه هنوزه اجرايي نشده و هر بار با وعده هايي پوچ و توخالي مثل الان به تعويق مياندازنش ... الانم كه ميفرمايند 3 تا 5 سال زمان ميبره براي تثبيت .. علنا يعني الكي... ما تا به حقمون نرسيم از اين جنبش دست بر نميداريم
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    22 2
    تنها از پرستاران بيمارستانهاي دولتي نام برده ميشود .ايا اين افزايش حقوق شامل پرستاران بيمارستانهاي. خصوصي نميشود ؟
  • پرستار ES ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    21 3
    جناب وزير ما خواهان اجراي بي قيد و شرط تعرفه گذاري و اجراي عدالت در پرداختي ها تا سه برابر هستيم.
  • نسرين A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    35 6
    چطور كارانه پزشكان بلافاصله ميليوني شد نوبت ما پرستارا شد چند سال كار ميبره؟ ما حقمونو ميخوايم نه بيشتر نه كمتر
  • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    28 7
    دانشجوی محترم پزشکی شما هنوز دانشجو هستید و حقوق هم میگیرید...در کجای میهین عریزمون دانشجوی فوق لیسانس یا phdحقوق میگیرن گه شما دارین میگرین بعداز اینکه وارد بازار کار شدید وقت شکایت شما به حقوقتان میرسد نه الان گه در حال تحصیل هستین...این یک میلیون هشت صد هم مانند سایر وعده هایی است که به همکاران درمان غیر پزشک داده میشود.
  • صداي پرستار A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    29 4
    مطمئن باشيد جامعه ي پرستاري پاسخ اين بي احترامي رو خواهد داد و از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد جناب وزير محترم : شما ناچاريد به قانون عمل کنيد تعرفه گذاري خدمات پرستاري يک قانونه و خواسته ي بحق جامعه ي پرستاري
  • ناشناس A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    31 4
    اون شخصی که گفته همه هشت ساعت کار میکنن و پرستار چهار ساعت تا حالا بیمارستان رفته من خودم بعنوان همراه مریض یکماه در بیمارستان بودم و دیدم هیچ قشری زحمتکش تر از پرستارها در بیمارستان وجود نداشت در طی هشت ساعت هر کدامشان اندازه ی سه نفر کار میکردند ..پزشک ما روزها میشد که برای ویزیت نمیامد و انها نبود پزشک را هم جبران میکردند..هنگام ویزیت اگر پرستارها نبودند پزشک اصلا حواسش به این نبود که باید کدام دارو را قطع کند و کدام ازمایش را چک کند .من و بیمارم بسیار از انها سپاسگزاریم و هرچه به حقوقشان اضافه شود باز هم کم است.
  • سیدمجتبی حقانی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    20 0
    باسلام آقای وزیر باکم توجهی به پرستاران،بهیاران نظام سلامت راکه اجرایش برعهده این عزیزان است به مخاطره می اندازد کا دردرمانی بی انگیزه نمی تواندمجری خوبی برای دستورات پزشکان باشند
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    13 2
    کادرآزمایشگاه های سراسر کشور نه قانون بهره وری شامل حالشون می شه نه سختی کار درحالی که کارشون جزئ مشاغل سخت وزیان آوردرجه 1محسوب می شه ای تبعیض بین رشته های پیراپزشکی تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • مجتبی A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    8 7
    کاش یکی هم مثل ایشون تو اموزش پرورش بود و شرایط زندگی رو برای معلما تسهیل میکرد .
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    13 7
    ازحرف تاعمل اتفاقات دیگه ای میفته ....ایاتفاوت 300برابری بین حقوق پزشک وپرستار عدالته
  • بی نام A1 ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    41 6
    فانی یاد بگیر حمایت از پرسنل را؟؟؟؟؟؟؟؟
  • روح اله A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    47 10
    من پرستار اتاق عملم حقوق انترن هاواقعا کم است خبر دارم ولی چوازا این دیار وحشت به سلامتی گذشتید به شکوفه هابه با ران برسانید سلا م مارا
  • ياسين A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    76 32
    خبرانلاين سه تا كامنت نوشتم هيچ كدوم رو پخش نكردين. در جواب اون دانشجوي به اصطلاح محترم پزشكي بايد بگم اولا شما دانشجوي از كي تاحالا دانشجو در محيط اموزشي بايد حقوقش با نيروي كادري يكي باشه. دوما سوادتون رو هم ديديم يه دقيقه ماها راهنمايتون نكنيم كه كل مريضا رو به كشتن ميدين. خواهشا خبرانلاين پخش كن
    • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      27 40
      دوست به اصطلاح محترم که جواب من رو دادین من حرفی از حقوق اینترن زدم که منت راهنمایی به اونها رو سر من میذارین؟ اونا اگه سوال داشته باشن از رزیدنت ها بپرسن بهتره تا منتی هم رو سرشون نباشه. با دقت بخوانید میبینید نوشتم دانشجو تخصص یعنی رزیدنت یعنی دکتر. یعنی کسی که همه کاره شیفت شب بیمارستان آموزشی ه شما میخواین برین بالا حقتون رو بگیرید خیلی خوبه ولی بقیه رو نکوبید. بیانیه جامعه پرستاران فقط توهین بود
  • طاهره IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    45 14
    دره عمیق فاصله درآمد پزشک با پرستاردرایران که بااجرای طرح جدیدتعرفه هابسیارعمیق ترازپیش شده است،باچندرغازافزایش حقوق پرستاران به گول زدن بجه باخروس قندی شبیه است تا.....کسی هست تاعدالت رامعنی کند.......
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      36 8
      دره عميق درامد پزشك با همه اقشار نه فقط با پرستارها. بطور كلي درامد متوسط يك پزشك متخصص در كشور يكصد برابر يك مهندس يا كارمنده.
  • بی نام RO ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 3
    من واقعا برای دکتر هاشمی متاسفم چرا حقوق پرسنل بیمارستانها چند برابر شده ولی حقوق مراکز بهداشت که کارشون پیشگیری ودرمان بیماریهای واگیر وواکسیناسیونه اینقدر ناچیز ونصف حداقل حقوق یه پرستاره
  • مهرانگیز A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    57 16
    اون انترن محترم بهتره خودش رو با دانشجوی پرسناری مقایسه کنه نه با پرستار در ضمن اقای دکتر اینده حسابهای میلاردی در انتظارته زیاد غصه نخور
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    51 11
    سلام من پرستار هستم اقاي وزير بايد بدانند كه گوش پرستارها از اين دروغها پر است و با اين دروغها ديگه نميتونند ما را ارام كنند
  • پزشک A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    24 58
    سلام اقای وزیر.پرستاران مرتبا اعلام میکنند.حقوق پزشکان صد برابر پرستار است.کذب محض است.وباید با انها بدلیل تشویش اذهان عمومی برخورد شود. بنده پزشک متخصص بیهوشی .کل دریافتی من هفت ملیون است.که 1.5 ان حقوق رسمی وبقیه پرکیس میباشد.در حالیکه دریافتی پرستاران بیمارستان ما بین 2 تا 4 میلین میباشد.البته من فقط فیش 40 نفر رادیدم.
    • محمد A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
      0 0
      جاااان هفت میلیون حقوق کمه ؟ برو زندگیتو کن دوست عزیز و ادامه نده
  • ناشناس A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    14 28
    اقای هاشمی واقعا دمت گرمه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    44 3
    آقا یعنی سیستم بهداشت و درمان فقط یعنی پزشک و پرستار؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      20 1
      انصافا ميشه گفت بهترين كامنت اينه. خيلي مهمه.
    • بی نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
      5 0
      در مملکت ما این جور به نظر میاد
  • بی نام A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    58 7
    من دراتاق عمل کارمیکنم بیهوشی هستم درجواب اون آقای پزشک باید بگم که ماپزشک هامون واقعا کارانه دهها برابرمامیگیرن واقعا برای این همه اختلاف فاحش متاسفم.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    7 15
    من اون انترن محترمم که مورد هجمه مودبانه دوستان قرار گرفتم شمایی که مغرضانه برخورد میکنید عین همون نامه ای که اشاره کردم وگرنه با دقت میخوندین نوشته بودم دانشجوی تخصص یعنی رزیدنت یعنی پزشک حقوق اینترن 300 تومن هرچند دربرابر کارهای بی ارزشی که بهش میدن خیلی کمه ولی بله با کادر درمانی نباید مقایسه بشه و من هم نکردم در ضمن کاربر محترم یاسین اگه کار در محیط دوستانه و توام با همکاری بین تمام رده ها براتون بقدری سخته پاسخ گهگاه به سوال اینترنی که تازه وارد حوزه بالینی شده تجربه کمی داره و از شما راهنمایی خواسته اینقدر عظیم به نظرتون میاد توصیه من اینه از حیطه درمان و پزشکی خارج شین چون حرف شما با روح این حرفه در تناقضه کاش روز اولی که خودتون هم شیفت بودین رو از یاد نمیبردین
  • مارینا مارینا A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    34 4
    من یک پرستارم همه میدونیم که پرستاران شاهرگ حیاتی بیمارستانن .پزشکی که با تشخیص خوب خودش مشکل بیمار را پیدا میکنه و داروی مناسب تجویز میکنه تا زمانی که پرستاری نباشه که که اون دارو را به مریض بده علایم و عوارض و نشانه ها چک نکنه یقینابه درمان کامل منجر نمیشه همه هرروز شاهدن که وقتی پزشک میاد ویزیت .این پرستار هست که کاملا مسلط به شرایط بیمار هست و برای پزشک توضیح میده پس هیچ پزشکی نمیتونه منکر نقش مهم پرستاران بشه .درود بر تمام فرشتگان سپید پوش....
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    43 53
    نسبت به ساير اقشار مثلا مهندسين جامعه، درامد پرستارها خيلي هم كم نيست. بيشترشونم بداخلاقن. البته نه همشون.
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    7 0
    درباره بیمارستانهای خصوصی و نوع قراردادهاشون با پرستاران و بهره کشی و برده داریشون چیزی نگفتن؟این افزایش فقط مربوط به پرسنل وزارت بهداشته؟
  • بی نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    15 0
    وعده زیاد دادید.... فقط تعرفه گذاری پرستاری رو بدون شرط و کامل اجرا کنید
  • فافا RO ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    17 7
    متاسفم برای سیستم درمانی پزشک سالاری که به خودشون اجاره میدن هر جور که دلشون میخواد با کادر درمان برخورد کنن، مریض تو بخش سه روزه بستریه اما همین دکتری که صد میلیون صد میلیون پول میگیره نمیاد بالاسرش، ننگ به این سیستم ناعادلانه، حالا زبونشون هم درازه ، اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری که 7 ساله تصویب شده اما اجرا نشده، حق مسلم پرستارها و پیراپزشکانی هست که اگه این عزیران نباشن هیچ پزشکی هیچ کاری نمیتونن انجام بدن که بابتش میلیون میلیون پول بگیرن
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    11 1
    سلام كارهاي اين وزارت بهداشت خيلي جالب و شگفت انگيزه براي طرح تعرفه پرستاري هفت سال پيش در مجلس تصويب شد هنوز بودجه اش تامين نشده چند وقت پيش در رسانه ها اعلام كردند حقوق پرستاران چهار برابر ميشه ولي هنوز خبري نشده احتمالا بودجه اش تامين نشده امشب هم دوباره اعلام شد حقوق پرستاران افزايش ميباد منوط به اينكهاقايان 7 درصدي از انها راضي باشند و در نهايت هيچ اتفاقي در حقوق اين قشر اتفاق نميفته و فقط تبليغات مي شه ولي براي اقايان 7درصدي بدون هيچ تبليغ رسانه اي و بدون هيچ تصويب و پيش بيني بودجه اي يكدفعه تمام تعرفه هاشون 300 برابر ميشه و پول هست كه به جيبشون سرازير ميشه جالبه نه؟ 
  • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    20 6
    باید بگم من خواهرم مهندسه و به مراتب درامدش نسبت به من که پرستارم بیشتره حتی اونا بیمه مکمل دارن که ما نداریم.شما که میگی حقوق پرستار زیاده حاضری یه شیفت به جای ما کار کنی نه تعطیلی داشته باشی نه خواب.ما فقط دنبال حق خودمونیم که همش به جیب پزشکان واریز میشه چون زحمتشش رو ما می‌کشیم و پزشک همش تعرفه اش 3 برابر میشه.مافقط دنبال این هستیم که این تفاوتها کمتر بشه.و هر کس به اندازه زحمتکش نصیبش بشه نه قدرتش
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 21
    پرستار ها اصلا حقوقشان کم نیست فقط دارند خودشون را با پزشکان مقایسه میکنند وغصه میخورند بجای افزایش حقوق ها چند نفر را استخدام کنید تا بیکاری کم شود.
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    13 1
    تعرفه گذاري خدمات پرستاري اجراشود
  • بی نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    7 17
    من پزشک متخصص هستم دریافتی ام در قالب کارانه از خیلی از پرستارا کمتر است آدرس یکی از بیمارستانهای دولتی ساری وزارت بهداشت بیاد بررسی کنه اگه افزایش طرح کارانه پرستارا اتفاق بیفتد که معتقدم حقشونه در اینصورت دریافتی بنده حدود نصف پرستارای محترم و محترمه میشود
  • فرناز تاج IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    13 3
    سلام همکاران محترم....خسته نباشید ..چرا همه پرستارا پشت همدیگه رو ندارن ..یک بارم شد متحد باشیم تا به حقمون برسیم ..پرسنل پرستاری واقعا زحمت کشن
  • arad A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    5 1
    تو رو خدا فكري به حال ما بيماران ام اسي كنيد از اين ماه داروي بتافرون 50 درصد گرون شده ....چكار كنيم ..همينم به زور جور ميكنيم ..
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    12 3
    سختی کاریک پرستارروبامهندسین مقایسه نکنیدلطفا
  • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    2 1
    ما که چشممون آب نمیخوره
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    19 5
    اقای مهندس باید بگم که تا حالا15شب درماه بیخوابی کشیدی یا تاتا حالا 15شب خونوادتو رها کردی که بری ازپزشکو مریضوهمراهی مریض فحش بخوری اونم به خاطر کم کاری پزشکوسایر گروهها تا حالانصف شب مریض به خاطر دردش بهت فحش ابدار داده.درحالیوه تو براش کم نزاشتی شما خودتوبا هم گروه خودتمقایسه کن لطفا
    • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
      3 17
      چه دلایل مسخره ای میارید شبا بیدارید عوضش روز میخوابید یعنی تو این مملکت فقط تو شغل شماست که شبا نمیخوابید ؟
  • بی نام A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 2
    این آقای وزیر هم که فقط پرستارا رو میشناسه پس رشته های پیراپزشکی چی این عدالت نیست آقای وزیر
  • دکتر A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    7 15
    همه کارای ساختمان سازی رو هم بنا ها انجام میدن و با این حساب یه مهندس نباید اصلا پول بگیره
    • پرستار A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
      6 0
      این طرز تفکر و بیان شما برایم مساله اسید پاشی توسط همکارتان را قابل هضم کرد.چه میشه کرد نخبه هستید
  • جعفر پرستار A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    18 1
    سلام خدمت اقای وزیر و تمام همکاران محترم.از اینکه سرانجام تصمیمی برای ما پرستاران قشر کم درامد و پرکار جامعه گرفتید ممنونم.البته اگر بتوانید قانون تعرفه گذاری را بر اساس اینکه هر پرستاری چه کاری رو انجام میدهد بگذارید که واقعا سپاسگذاریم.ما با حقوق پزشکان کاری نداریم نوش جانشان. ما برای امرار معاش واقعا با سختی مواجه ایم شما حساب کنید یه پرستار وقتی شیفت شب می دهد فردای ان روز که بایدحداقل 12ساعت بخوابد و روز بعدش هم شیفت بعدی میرسید و نمی شود دو جا هم کار کرد یک اقای مجردی مثل من چطور میتوانم با حقوق یک و خرده ای زندگی تشکیل بدهم؟ اما اگر قانون تعرفه گذاری پرستاری بر اساس کاری که انجام میدهیم باشد نه بر اساس شیفت یا بسته مخصوص جای امیدی برای ما در دولت تدبیر و امید هم خواهد بود.انشاءالله .
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    26 4
    متخصص بیهوشی محترم کدوم پرستار چهارمیلیون حقوق میگیره؟ اگر هم فیش را دیدی ساعت اضافه کارش را نگاه می فرمودید که ببینید برای زندگبش چقدرباید اضافه کار بده.همه که مثل شما نیستند نیاز نداشته باشند
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    11 27
    من تا حالا پرستار مهربان ندیدم همه یه پا شاه قلی اند اگه باور نمی کنید از بستری شده ها بپرسید
  • مریم IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    23 4
    درجواب کسانی که این همه به پرستاران می تازند بگم پولی که به پرستاران عزیز میدهند در مقابل فشار کار جسمی وروحی که به این قشر وارد میشه بسیار ناچیزه.با طرحهای اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی و واین تازگی طرح سلامت فشار کاری سه چهار برابر قبله .من خودم پرستارم وبخشی که حداقل باید 5 پرستار داشته باشه دو نفری کاور میکنیم.به خدا آخر شیفت از خستگی سر پا نمیتونیم وایستیم.
  • مریم IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    27 7
    من فقط یک سوال دارم مگر پزشک کشور ما با پزشک کشورهای دیگر چه فرقی دارند ؟ایا کارشان سخت تر است؟ایا اطلاعات و سوادشان بیشتر است ؟ایا بیماریهای مردم ما صعب العلاج تر است ؟؟و ه.......؟چه دلیلی دارد که حقوق پزشک ما چندین برابر کشورهای اروپا و امریکا و اختلاف حقوق پزشک و یک مهندس با رتبه کنکور یکسان بیش ازصد برابر باشد
  • وکیل زارچی A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    20 0
    دوستان لطف کنید بجای انتقاد وحمله به همکاران از حق خود دفاع کنید.از اینکه بعضی پزشکان محترم دریافهای کلان دارند بر هیچ کس پوشیده نیست.خوبه که تلاش کنیم تا حق وحقوق پرسنل پرستاری هم داده شود .
  • بی نام A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    4 2
    جالبه خبر معلمی میزارن همه کاربرا معلم میشن اتشنشان میزارن اون طور اینم از پرستاری فقط باید گفت تو گر به سلامت گزشتی زکویر وحشت به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا
  • اعتراض IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    15 3
    با عرض سلام . این طرح تحول سلامت بیشتر برای پزشکان داخل طرح منفعت مالی دارد برای مثال یک پزشک که از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 8 صبح در پانسیون استراحت بکند در روز تعطیل برابر یکماه یک خدمه بیمارستان حقوق می گیرد بنابر این یک پزشک رسمی علاوه بر حقوق ماهیانه و ماندگاری و مقیم در بیمارستان و فعا لیت در مطب متوسط درامد یکصد میلیون درامد دارد .
  • محمد IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    18 2
    گوش ما از این وعده های سر خرمن پر است،خوبه همین اول سال بود که گفتن حقوق پرستارا قرار 40 افزایش پیدا کنه و تو بوق و کرنا کردن، ولی اگه شما یک ریال دیدی ماهم دیدیم،خاهشن اگه میخاین کاری بکنین قانون 8سال بر زمین مانده تعرفه گذاری پپرستاری رو اجرا کنید اینقدرم واسه کاری که مشکلی از پرستارا رو باز نمیکنه مانور ندین
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    8 18
    والا حقوق پرستارها به نسبت کارشون خیلی خیلی هم زیاده تازه همه کار های بیمار را هم که همراه بیمار باید انجام بده .
    • قاسم A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
      5 0
      سلام دوست عزیز کاری که پرستار انجام میده مسلما توسط همراه بیمار نمیتونه انجام بشه چون علم و مهارتش رو نداره مصداقش اینه که کارهای پرستار در قالب تعرفه ی پزشکی داره به حساب پزشکان واریز میشه پس لطفا بدون آگاهی مطلب ننویس ممنون
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    7 11
    من فارغ التحصیل فوق لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف هستم رتبه کنکورم زیر 100 با 8 سال سابقه کار دریافتی بنده 7 میلیون تومان است که به مراتب کمتر از پزشکان هم رده است
  • احسان IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    9 3
    از همت دوستان پرستار که باعث شدند به وزارت نشینان تلنگری بخورد متشکرم و امیدوار به اجرای قول های ایشان ولی متاسفانه اکثریت ما به این قولها بدبین شده ایم که اون هم به علت خلف وعده های زیاد وزرای قبلی می باشد اما باید صبر کنیم و ببینیم چطور عملی میشه بعد به اعتراضات ادامه بدیم ضمنا ما از پزشک گرفته تا خدمات بیمارستان همگی اعضای یک سیستم هستیم و باید باهم و پشتیبان هم باشیم امیدوارم دید دوستان نسبت به همه همکار ان مثبت باشه
  • آذر A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    14 2
    حقوق یک روز پرستار دریک کشور یشرفته برابر یک ماه حقوق ماست واونقدر اعتباردارند که به محض اشتغال خانه و ماشین درخورمیخرند فقط بااعتبار کاری که انجام میدهند وواقعا زندگی میکنند
    • بی نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
      2 14
      خوب پس دیونه ای موندی؟؟؟ برو اتفاقا با رفتن امثال شماها جا واسه یه بیکار باز میشه
  • بی نام A1 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    15 3
    به گفته معاون درمان وزارت بهداشت، قرار است تعرفه جدید خدمات پرستاری مبتنی بر عملکرد پرستار باشد. این حرف به این معنی است که باز هم بسیاری از تعرفه‌های جدید خدمات پرستاری، زیرمجموعه‌ای از تعرفه‌های پزشکی خواهد بود، ما می‌خواهیم تعرفه خدمات پرستاری، مستقل از عملکرد پزشک باشد، نه این‌که بخشی از تعرفه‌های پزشک به پرستار داده شود.
  • پرستار A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    10 2
    اگر مسلمانید وجدانی راه کارهایی مناسب مطرح کنید
  • مهدی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    2 17
    بهترین وزیر آقای روحانی
  • صداي پرستار A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    20 3
    سلام وزير محترم اقايان و خانم هاي مهندس و معلم و غيره يه کارهايي در بيمارستان براي بيمار انجام ميشه و بابت اين خدمات مبلغ دريافت ميشه شما زيادي از اين خدمات انجام ميشه و تعرفه ي پزشکي براش حساب ميشه در صورتيکه پرستار انجام ميده درصورتيکه تعرفه گذاري خدمات پرستاري همين خدمات رو با تعرفه ي بمراتب ارزان تر درنظر گرفته که بنفع اقتصادي بيمار منجر مي شود خب اگر پرستار بيسواده و هيچي هم بلد نيست پس چرا اين خدماتي که بايد توسط پزشک انجام بشه رو به پرستارا مي سپاريد؟ گچ گيري ، بخيه ، گذاشتن لوله ادراري ، گذاشتن لوله معده ، حتي رگ گيري براي تزريق سرم و غيره
  • صدای پرستار EU ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    8 1
    پرستار فقط طالب حقشه . اصلا و ابدا مقایسه و اعتراض در بین نیست . ما به بقیه کاری نداریم . خدااییش انصافه که ماها از زندگی و سلامت خودمون میزنیم و اینهمه زحمت میکشیم ولی پولی که در قبال کار ما داده میشه اینقدر کم باشه ؟ما نه استراحت میخوایم توجه زیادی .این اضافه کاریه اجباری رو بردارید . طبق استاندار جهانی ازمون کار بکشید . 10 بیمار پرکار جراحی برای 6 ساعت به من سپرده میشه و من برای تمام کارای هر بیمار فقط 30 دقیقه وقت دارم .اونوقت از رضایت من و بیمار حرف میزنید ؟منی که باید اندازه دو نفر کار کنم و بیماری که توجه و مراقبت کمی میبینه ؟اینه عدالت شما ؟اگه اینه عدالت هم نمیخوایم . ممنون ازتون . لطفتون زیاد ...یا حق
  • زهره A1 ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    8 1
    رزیدنت بیمارستان ما از ما میترسه دارو چی بده واقعا که نخبه در ادا هستند
  • افسون A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    3 0
    ما حقوقمان را مطالبه میکنیم باهیچ قشر دیگری کاری نداریم حق شب زنده داری ها حق خستگی ها حق کمردرد و زانو دردها حق تمام اقدامات بالینی ک ماانجام میدهیم و پولش ب جیب پزشک میرود حق مان را بدهند ما بیشتر ازحقمان نمیخواهیم