ایسنا نوشت:

در یکی از بیمارستان‌های چین مردانی که در آینده نزدیک قصد دارند پدر شوند می‌توانند درد هنگام وضع حمل را همچون همسرانشان تجربه کنند.

در بیمارستان «هانگژو آیما» در استان شانگدونگ چین مردان شجاعی که به زودی پدر خواهند شد می‌توانند وضعیت سختی را که همسرشان به هنگام وضع حمل دارد تجربه کنند. طبق گفته شاهدان، به مردانی که قصد دارند این وضعیت را تجربه کنند شوک‌های الکتریکی در ناحیه بالای شکم وارد می‌شود که در مدت زمان پنج دقیقه شدت این جریان الکتریکی افزایش می‌یابد.

یکی از مردانی که در این بیمارستان این وضعیت را تجربه کرده بود،‌ گفت: شدت درد به حدی بود که احساس می‌کردم قلب و ریه‌هایم در حال شکافته شدن هستند.

طراحان این ایده امیدوارند این تجربه مردان را نسبت به همسرشان به هنگام وضع حمل حساس‌تر سازد چون اغلب مردان به هنگام وضع حمل همسرشان در بیمارستان حاضر نمی‌شوند.

به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، مسئولان این بیمارستان تاکید کردند که این اقدام به سلامت مردان آسیبی وارد نمی‌کند و همچنین بازهم نمی‌توان دردی که در این شرایط مردان متحمل می‌شوند با درد زایمان در زنان مقایسه کرد.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    22 7
    کاش اینجا هم همچین اتفاقی بیفته
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    17 9
    خدایا یه پولی به ما و یه عقلی به اونها عطا بفرما .
  • آیس IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    14 8
    آره.. فیلمشو دیشب تو بی بی سی دیدم...خیلی جالب بود..برای آقایون تجربه خوبی میتونه باشه...
  • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    13 8
    ایده بسیار خوبیه. ای کاش برای کل دنیا اجباری بشه شاید مردان قدر همسرانشان را بهتر بدونن.آن وقت گفتن شریک زندگی یک قضاوت درست میشه
  • بیکار US ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    20 4
    برای اینکار تو چین باید برن بیمارستان؟ ما تو تهران هرروز داریم درد زایمان می کشیم و هیچی هم نمی گیم. شاید هم میخوان زمینه سازی کنند که مالیات زایمان از مردهای تهرانی بگیرند. اگر اینطور شد از طرف مخابرات بگیرند بهتره چون با این سرعت اینترنت آدم دائما در حال زایمانه.