هافبک قدرتمند کشورمان معتقد است کره جنوبی می تواند تا فینال جام ملت های آسیا پیش برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از فارس؛ اشکان دژاگه پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل کره‌جنوبی و اینکه در نیمه اول ایران خوب بازی نکرد، اظهار داشت: ما نیمه اول هم خوب بازی کردیم، درست است که کره بیشتر حمله می‌کرد اما ما هم یکی دو شانس خیلی خوب داشتیم. در نیمه دوم هم توانستیم بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و گل زدیم.

وی ادامه داد: بازی تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم. کره هم تیم خیلی خوبی است که در جام ملت‌ها فکر می‌‌کنم تا فینال صعود کند. ما 2 بار کره جنوبی را برده بودیم و این برد ما را خیلی خوشحال کرد.
دژاگه در مورد حواشی که در این مسابقه پیش آمد، گفت: بازی ایران و کره همیشه بازی خوب و جالبی است، امروز هم بازی خوبی بود. آنها 2 بار در مقدماتی جام جهانی به ما باخته بودند و خیلی حرص خوردند و آمده بودند که در این بازی پیروز شوند اما ما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و در جام ملت‌ها هم بازی‌های خوبی ارائه خواهیم کرد.
بازیکن تیم ملی در مورد اینکه می‌توانیم در جام ملت‌ها بدرخشیم، گفت: هنوز تا آن زمان وقت داریم. با تمرینات خوب برای تیم ملی می‌توانیم بهتر شویم. کی‌روش می‌داند که چه می‌کند و بازیکنان ما هم سعی می‌کنند که بهتر تمرین کنند.
بازیکن تیم ایران در مورد اینکه پیروزی مقابل کره پیام قهرمانی به آسیا است، گفت: بله چرا که نه. فکر می‌کنم ما بهتر هم می‌توانیم بازی کنیم و امروز هم مقابل کره پیروز شدیم.
وی در مورد اینکه تیم ملی بازی‌های تدارکاتی کمی داشته، گفت: ما بازی با کره را انجام دادیم که بازی خوبی بود و 2 بازی هم در اردوی پرتغال برگزار کردیم.
دژاگه در مورد درگیری که با بازیکن کره در جریان بازی داشت، گفت: من دیدم که کمک داور به نفع ما پرچم زده است و می‌خواستم توپ را بردارم و کرنر بزنم که بازیکن کره نمی‌دانم شماره 3 بود یا شماره 5 آمد تا توپ را بگیرد و وقتی از داور پرسید که توپ باید برای کدام تیم باشد عذرخواهی کرد و گفت نمی‌دانستم فکر می‌کردم توپ به نفع ما است.
وی در مورد اینکه کره‌ای‌ها عصبی بازی کردند، گفت: آنها 2 بازی را به ما در مقدماتی جام جهانی باخته بودند و وقتی یک بر صفر هم در این بازی عقب افتادند اعصابشان خورد شد.
بازیکن تیم العربی قطر در مورد برکناری سرمربی این تیم گفت: من از این مسئله بی‌خبر بودم و وقتی به تیم ملی آمدم بازیکنان ایران به من گفتند که سرمربی ما برکنار شده. فوتبال همین است. من حرفه‌ای هستم و سعی می‌کنم با هر مربی کار کنم. در فوتبال این چیزها وجود دارد.
دژاگه در مورد اینکه با حضور در قطر فوتبالش افت نکرده، گفت: نه چرا باید افت کند، من عاشق فوتبالم و همیشه دوست دارم که بهترین بازی‌ام را انجام دهم. درست است که فوتبال قطر کیفیت فوتبال انگلیس را ندارد و پایین‌تر است اما من در قطر بیشتر تمرین می‌کنم.
دژاگه در مورد اینکه تیم ملی ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، گفت: ما سعی می‌کنیم بازی بهتر بازی کنیم. با 3 تیم خیلی خوب هم‌گروه هستیم، نباید یادمان برود که این تیم‌ها، تیم‌های خوبی هستند.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد کمبود بازی‌های تدارکاتی خاطر نشان کرد: ما 2 بازی خوب را در پرتغال برگزار کردیم. در یکی از این دیدارها به مصاف بنفیکا لیسبون رفتیم که تعدادی از نفرات اصلی آنها در این مسابقه حاضر بودند. امروز هم کره جنوبی را شکست دادیم و با یکی دو بازی دیگر برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    10 54
    اگه قهرمان شدید، من کل ایران رو 3 شبانه روز غذا میدم. ولی اگر نشدید شما و کیروش و کیروشی پور و دار و دسته و البته مردمی که طرفدارشان هستند که انصافا کم هم نیستند متاسفانه پاسخگو باشند
  • بی نام AU ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    16 27
    آره حتما با این سبک بازی قهرمانیم.
  • بی نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    1 1
    مثبت اشتباه دادم شرمنده منقی میدم بهت
  • مهدی A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    6 1
    متاسفانه بازی تدارکاتی کم داشتم و طبق معمول دو سه بازی اول جام ملتها برامون حکم بازی تدارکاتی رو دارن، قهرمانی دور از دسترس نیست مگه عراق چند سال پیش قهرمان نشد، تو رتبه بندی فیفا هم که ایران اوله تو آسیا
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    3 10
    اقا اشگان ازشمابعیده کجاش ماخوب بازیکردیم بااین وظع چهارم بشیم خیلیه تاکتیک تیم بزن زیرش بودچهارتاپاس سالم ندیدیم سیدجلال که یچیزدیگه میگفت