معاون اول رییس‌جمهورگفت: باید وزارت علوم در انتخاب اساتید دقت بیشتری داشته باشد و از ورود اساتید غیرمتعهد به‌دانشگاه‌ها جلوگیری کند.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت محمد رضا رحیمی در پنجمین نشست ستاد عالی اردوهای هجرت 3 که با حضور مسولان 14 نهاد، دستگاه و وزارتخانه برگزارشد،افزود: فرهنگ و روحیه بسیجی در جسم و کالبد نظام جمهوری اسلامی جاری و ساری است و هرگز در گذر زمان از اهمیت و جایگاه آن کاسته نشده و در آینده نیز نخواهد شد.

 وی با توجه به نقش ارزنده و بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، اظهار امیدواری کرد: از حضور مؤثر بسیجیان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی استفاده شود.

 وی با بیان این‌که " بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف از دوران مقدس گرفته تا سازندگی، عمران و آبادانی کشور حضور موثر و جهادی داشته است" گفت: خدمات بی‌همتای بسیج موجب دلگرمی و شادی همه ایرانیان شده است.

 معاون اول رییس‌جمهور همچنین ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک از حضور و مشارکت گسترده بسیجیان در عرصه‌های تصمیم‌گیری برای سازندگی و پیشرفت کشور استفاده شود.

 وی با اشاره به تلاش و برنامه‌های دشمنان برای تقویت تهاجم فرهنگی در دانشگاه‌ها‌ یادآور شد: باید دانشگاهیان و اساتید با روحیه بسیجی در عرصه‌های علمی و فرهنگی کشور حضور یابند.

معاون اول رئیس جمهورخاطرنشان کرد: امروز به وضوح مشاهده می‌کنیم که برخی از مدرسان غیر متعهد در کلاس‌های درس به مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی اهانت می‌کنند.

 رحیمی تصریح کرد: باید وزارت علوم در انتخاب اساتید دقت بیشتری داشته باشد و از ورود اساتید غیرمتعهد به عنوان هیات عملی دانشگاه‌ها جلوگیری کند.

 وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که " امروز فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه شده است" گفت : باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا آموزه‌های بسیج در همه سطوح اداره‌ها و سازمان‌ها ی دولتی بیش از پیش عملیاتی شود. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    ostad motahed yani kordan
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    در درجه اول باید کلمات تعهد و متعهد را در یک دایره المعارف جدید معنی کنند و بعد قانون تصویب شود همین طور هم کلمه محارب را چون خیلی تفاوت دارد محارب با کی و تعهد به کی و چی ؟
  • گالیله IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    باور کنید من فرد متعهدی هستم.تقصیر من نیست که زمین دور خورشید میگردد.بعد از این سعی می کنم دنبال موضوعاتی باشم که مورد تایید و خوشآیند شما باشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    هااين متعهد كه گفتي يعني چه
  • بهلول KW ۱۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای وزیر ایکاش بجای دقدقه جذب اساتید متعهد نسبت به تحقیق و تفحص از کارآمدی اساتید فعلی بیشتر نگران باشید متاسفانه بعضی از آقایون تعهدی نسبت به این مملکت ندارند مخصوصا روسای دانشگاهها و مدیران آنها که همواره با مبارزه منفی و ناراضی پروری سعی در تخریب اذهان مردم بالاخص کارکنان دانشگاهها و بدبینی از دولت دارند پس بهتر است ابتدا اساتید موجود را خوب مورد بررسی قرار دهیم بعدا نگران اساتید جدید باشید