روزنامه خراسان نوشت:

جوان ۲۱ ساله اي که تنها ۵۰ روز پس از آغاز زندگي مشترک، همسرش را در پي اختلافات خانوادگي به قتل رسانده بود هنگام بازسازي صحنه جنايت گفت: «سوءظن» در حالي روزگارم را سياه کرد که فقط ۳ روز پس از آشنايي با هم ازدواج کرديم.

 

به گزارش خراسان، «س-ح» متهم اين پرونده جنايي در حالي که توسط کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي هدايت مي شد وارد منزلي در بولوار عبدالمطلب (محل ارتکاب قتل) شد تا مقابل دوربين قوه قضاييه جزئيات جنايت خود را تشريح کند.

 متهم ۲۱ ساله پس از معرفي کامل خود گفت: من با يک زن آرايشگر ارتباط داشتم ولي او مدتي بعد يکي از شاگردانش را به من معرفي کرد و ما براي آشنايي با يکديگر در شانديز قرار گذاشتيم. آن روز وقتي «ف» را ديدم تصميم گرفتم تا با او ازدواج کنم. او قبلا ازدواج ناموفق داشت و به همين خاطر ۳ روز بعد او را خواستگاري کردم که چند روز بعد هم زندگي مشترک ما آغاز شد.

ولي نسبت به يکديگر سوءظن داشتيم او مدام با گوشي تلفن همراهش «پيامک بازي» مي کرد که همين امر موجب سوء ظن من شده بود و از سوي ديگر او هم فکر مي کرد من با زن ديگري ارتباط دارم. اختلافات ما از همان روزهاي اول زندگي شروع شده بود و مدام با هم درگير بوديم. آن شب هم حدود ساعت ۲۳ بود که از سر کار به منزلم بازگشتم ولي همسرم در خانه را باز نمي کرد و مي گفت: مي خواستي کليدهايت را بياوري! به ناچار با پدرزنم تماس گرفتم تا با دخترش صحبت کند که دقايقي بعد او در منزل را باز کرد و وقتي وارد خانه شدم مثل هر شب از غذا خبري نبود، او مي خواست مرا تحريک کند که او را کتک بزنم تا به اين طريق بتواند از من طلاق بگيرد! اين در حالي بود که خانواده او نيز مخالف جدايي ما بودند چون او ۲ ازدواج ناموفق داشت. حتي به من گفته بودند او براي اين که بتواند از همسر قبلي خود طلاق بگيرد مقداري قرص خورده بود که عوارض آن قرص ها هنوز مشهود بود.

متهم جوان سپس ادامه داد: مي خواستم تخم مرغي درست کنم تا شام بخورم که ديدم ناني در سفره نيست به همين خاطر نيمه شب از منزل بيرون رفتم تا از فروشگاه نان بسته بندي بخرم. ولي همسرم پيامک داد که ... نگفتم به وسايل خانه من دست نزن! من هم توجهي نکردم و پس از خوردن تخم مرغ، ظرف ها را شستم و قصد داشتم بخوابم که ناگهان نور تلفن همراه همسرم که وارد اتاق شده بود توجهم را جلب کرد. در همين لحظه او صداي تلويزيون را هم بلند کرده بود که به او اعتراض کردم و گفتم همسايه ها اذيت مي شوند صدا را کم کن! اما او در حالي که فرياد مي کشيد، گفت: همسايه ها مي دانند که تو ديوانه اي! و سپس به مادرم توهين کرد!! با اين کارهاي او من مي خنديدم که او عصباني تر شد و فرياد کشيد. من هم دهانش را گرفتم! ديگر خسته شده بودم دستم روي گلويش سرخورد من هم گلويش را فشار دادم که چهره اش سياه شد.

وي در پاسخ به سوال قاضي ويژه قتل عمد که آيا همسايه ها با پليس تماس گرفته بودند يا نه؟ نيز گفت: وقتي با هم مشاجره مي کرديم ماموران کلانتري با تماس همسرم به منزل آمدند. همسرم مدعي بود که مي خواهد مهريه اش را بگيرد و پس از آن هم قصد داشت به منزل پدرش برود که با راهنمايي هاي ماموران در منزل ماند. او مي گفت: تماس گرفته ام تا برادرم به دنبالم بيايد ولي مامور انتظامي گفت: وقتي برادرت آمد آن وقت با او برو!! گزارش خراسان حاکي است: پس از اعترافات صريح متهم، قاضي حسيني با صدور دستور بازداشت موقت، وي را روانه زندان کرد تا اين پرونده جنايي ديگر مراحل قانوني خود را طي کند.

 

سابقه خبر

بيست و چهارم مرداد گذشته جوان ۲۱ ساله اي با مراجعه به کلانتري شفا از قتل همسرش خبر داد و گفت: همسرم را به دليل اختلافات خانوادگي کشته ام. با اظهارات اين جوان ماموران مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند و بدين ترتيب تحقيقات قضايي در اين باره آغاز شد.

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    136 2
    جوان قاتل در این خبر نمونه ای از عامه مردم نیست... چون اکثر مردم با همسرشون 3 روز پس از آشنایی ازدواج نمی کنن...
  • عرشیا A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    93 0
    تنها سه روز بعد از اشنایی ازدواج کردند .من دیگه چی بگم ؟؟؟
  • فرزام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    38 6
    خدا رحمتش کنه
  • میکا میلیدی IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    94 0
    متاسفم ... عقل نباشه جان در عذابه
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    120 5
    آقا خوشبحال ما که مجردیم راحت زندگی می کنم، شب که میام خونه آشپزی می کنم برای دو وعده ناهار ویک شام راحت درست می کنم و استراحت می کنم، فیلم می بینم، شب راحت می خوابم، صبحم میرم سرکار واقعا جوان ها اول باید یک مدتی مجردی زندگی کنند، مستقل بشوند، بعد یکم سنشان بالا برود، بعد ازدواج کنند من جوان 31 سالم، واقعا نسبت به 20 سالگی خیلی عوض شدم، اشتباه زود هنگام اشتباه محضه
  • کرمانی A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    97 6
    وقتی که جونها رو با 2 ساعت کلاس در پیتی گواهی ازدواج میدین و کوچیک ترین ازمایش روانشناسی انجام نمیشه نتیجش همین میشه
  • علی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    36 17
    مزخرفات سر هم کرده. مگه سریال ترکیه ایه. این مهملات چیه دیگه
  • بی نام ES ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    62 0
    اینم شد طرز آشنایی و ازدواج....؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    17 84
    به نظر من تو این وضع که نمیشه اطمینان کرد ازدواج فامیلی بهترین کاره. درسته ازدواج فامیلی برای بچه ممکنه مشکل به وجود بیاره ولی بهترین نوع ازدواجه. حداقل طرف و خونوادشو میشناسید و اگه خوب باشه باهم ازدواج میکنید
  • befermatooo A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    68 0
    دستم سر خورد روی گلویش
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    30 0
    والا چی بگم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    81 1
    آخه 3 روز؟ والا دوست دختر هم نمیشه با 3 روز آشنایی انتخاب کرد چه برسه به همسر
  • بی نام IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    56 1
    اخه مرد حسابي،تو بعد از 3 روز با يك دختر ازدواج ميكني؟ حداقل يك مدت دوست مي بوديد و بعد ازدواج مي كرديد
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    78 2
    این بچه 21 ساله مگه خانواده نداشته که با زن دوبار مطلقه ازدواج کرده اون هم بعد از سه روز جوونای الان خیلی خام بازی درمیارن به خدا خانواده ها باید خیلی مراقب باشن
  • مینو A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    60 1
    دست پلیس درد نکنه که دو دیوانه رو با راهنمایی در منزل نگه داشت تا یکی به دست دیگری کشته بشه دست مشاوران ازدواج هم درد نکنه که راحت زیر برگه مشاوره رو امضا می کنند حالا هم که یکی مرده و دستش از دنیا کوتاهه اون یکی هم راحت از قتل صحبت می کنه
  • بدیع الزمان.......... A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    47 29
    21 ساله ؟؟؟...با یک آرایشگر ارتباط داشته....این تازه یکی از موارد بوده.....طرف مقابلش مثل خودش...با این سن وسال واقعا رقت انگیز است..روابط غیرمشروع چدگانه جز تباهی چیزی به دنبال نداره. شاید کوتاه مدت لذت های نامشروع به دنبال داشته باشه اما مطمئنا یک روز گریبان خود و خانوادهاش میگیره ..زیر پوست شهر چه خبره...
    • ميلاد IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
      13 16
      پسر 21 ساله با آرايشگر ارتباط داشته ؟ اين دقيقا نتيجه سريالهاي فارسي 1 ......
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    30 33
    اینم نتیجه بی بند و باری
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    51 2
    مانفهمیدیم اخرش زنه بعد ازامدن ماموران مرده یا قبلش؟؟ لطفا مطالب روسرو ته ننویسین.............مثله روزنامه کیهان.
  • سالار US ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    61 0
    افرادی که سالها یکدیگر را می شناسند . پیشینه منفی ندارند . تحصیلکرده هستند و مشکلات مالی ندارند . اکنون در زندگی متاهلی به سبب مشکلات اجتماعی و اقتصادی و.... با موانع مواجه هستند .انوفت مردی سه روزه با زنی که دوبار طلاق گرفته و فبلا خودش با زن دیگری ارتباط داشته است و........ ان طور ازدواج کند باید از این بیشتر انتظار نداشت . واقعا چه خبر است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمود IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    47 5
    مشهد چه خبره؟؟؟؟ چرا اینهمه اتفاق بد داره تو مشهد رخ میده؟؟؟
  • پرنده RO ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    12 1
    خواهر مادر
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    43 2
    ماموران انتظامی بد عمل کرده اند آنها باید دختر را باخود میبردند وبه جای امنی مثل خانه پدرش تحویل میدادند تا. ولی متاسفانه با بدعمل کردن آنها 2مرگ صورت میگیرد یکی قتل دختر ودیگری اعدام پسر
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    66 0
    ازدواج دیوانه با دیوانه تر
  • بی نام EU ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    17 2
    خدا موبایلارو مرگ بده یا مارو یه کم فرهنگ موبایل داری و همسر داری بده
  • رضااحمدی A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    9 0
    واقعاکه
  • بی نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    16 1
    بايد ميذاشتي روزه چهارم باهاش ازدواج ميكردي مه اينجوري نشه
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    11 7
    اصلا بگیم 300 روز یا 3000 روز بازم کمه . شناخت دخترای امروزی دختران آخر الزمان فرایندی بسیار پیچیده است که احتیاج به مطالعات عمیق و موشکافانه دارد. دختر فقط دختران آسیای شرقی مثل اوشین.... زحمتکش ...مظلوم...کاری.