تسنیم نوشت:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اقدام دولت برای تدوین سه بودجه متناسب با شرایط روز کشور را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت: نباید اتکای بودجه عمومی ما به نفت مجدد افزایش یابد.

غلامرضا مصباحی مقدم برنامه دولت برای تهیه سه بودجه متناسب با نتایج مذاکرات هسته ای را مناسب دانست و گفت: من در دولت قبل هم معتقد بودم که باید در شرایط تحریمی بودجه جدیدی داشته باشیم، بودجه ای که متناسب با شرایط تحریم و جنگ اقتصادی باشد.
او در همین ارتباط به برنامه دولت برای تدوین بودجه متناسب با موفق یا غیر موفق بودن مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: پیشنهادی که ما را برای بقا و یا تشدید تحریم ها مجهز کند خیلی خوب است.
مصباحی مقدم همچنین به احتمال پیروزی در مذاکرات و لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت:اگر تحریم ها برداشته شود نیز باید بودجه متناسب با آن زمان آماده داشته باشیم و نباید این اعتقاد را داشته باشیم که هر اتفاقی افتاد خوب است چراکه در این شرایط درآمدهای نفتی افزایش خواهد یافت و باید برای آن‌ شرایط هم بودجه در نظر گرفت.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نباید اتکای بودجه عمومی ما به نفت مجدد افزایش یابد و دولت باید برنامه ای برای زمان افزایش درآمدهای نفتی و نحوه هزینه آن داشته باشد؛ ما تشکر می کنیم از دولت محترم که این پیش بینی را انجام داده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =