ایسنا نوشت:

نماینده مردم اردبیل در مجلس از نمایندگان مجلس خواست با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، قدرت چانه‌زنی ایران در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 را افزایش دهند.

کمال‌الدین پیرموذن اظهار کرد: در این برهه‌ای که ما در حال انجام مذاکرات هسته‌ای هستیم برای افزایش چانه‌زنی نیاز به انسجام داخلی بیشتر خصوصا بین مجلس و دولت داریم لذا من امیدوارم ما با انتخاب آقای دانش‌آشتیانی یار دولت در افزایش قدرت چانه‌زنی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید صدای مردم را در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 بشنوند، افزود: نباید امید مردم از اینکه صدایشان در مجلس شنیده شود به یاس تبدیل شود. ما نمایندگان هم باید قبول کنیم که مردم به مبانی فکری مخالف قاطبه نمایندگان رای داده‌اند لذا باید به این مبانی فکری که مورد اقبال عمومی قرار گرفته ارج نهیم و به نامزد سکان‌داری وزارت علوم رای اعتماد دهیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش آشتیانی فردی با کفایت، خوش‌فکر و علاقه‌مند به توسعه دانشگاه و افزایش سطح طراز علمی کشور است، تصریح کرد: ای کاش وزیر پیشنهادی علوم با تعامل معرفی می‌شد اما در هر حال این حق مسلم دولت است که کاندیدای مورد نظرش را معرفی کند.

پیرموذن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس قبل از اینکه پیش قضاوتی در مورد وزیر پیشنهادی داشته باشند برنامه و رزومه کاری او را مطالعه کنند و خارج از منافع حزبی، جناحی و باندی خود در مورد وی تصمیم بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    4 26
    بنظر شما جناب آقای نماینده محترم آیا صحیح است که نمایندگان قاطبه ملت به خلاف مبانی خود رای دهند؟ مگر عاقل نیستید که این حرف را می زنید؟ ویا مگر آن قاطبه نمایندگان, عاقل نیستند که خلاف مبانی خود اقدامی کنند چه حرفها
    • رضا A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
      14 4
      مبانی این نماینده ها چیه؟ بگید ما هم بدونیم؟ مبانی شون اینه یه وزیر و وزارتخانه در راستای منافع جناحی خود نه خواست دانشگاهیان داشته باشند