فارس نوشت:

عضو شورای رقابت از تصمیمات جدید شورای رقابت خبر داد و گفت: در آخرین جلسه این شورا که دیشب برگزار شد مدیران عامل شرکت مدیران خودرو برای پاسخگویی به اختلاف قیمت تعیین شده از سوی شورای رقابت با قیمت فروش آن‌ها و نحوه فروش محصولات خود در جلسه شورای رقابت حضور داشتند.

علی مددی امروز در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه قبلا قیمت خودروهایی که شرکت مدیران خودرو عرضه می‌کرد توسط شورای رقابت تعیین شده بود، اظهار کرد: با وجود تعیین قیمت برای خودروهای این شرکت، قیمت فروش آن‌ها با قیمت‌های مصوب شورای رقابت بین 50 تا 70 میلیون ریال تفاوت داشته و به نوعی گران‌تر به مشتریان عرضه می‌شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا علاوه بر رعایت قیمت مصوب شورای رقابت توسط این مجموعه، عدم پیش فروش محصولات، فراهم آوردن امکانات فروش اینترنتی و آنلاین برای مشتریان در دستور کاری مدیران این مجموعه خودرویی قرار گیرد.

مددی گفت: شورای رقابت تعیین قیمت 5 نوع از محصولات مدیران خودرو را بر عهده دارد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر گذشت 8 ماه از سال و عدم تعیین قیمت خودرو گفت: خودروسازان موظف هستند قیمت محصولاتی را که عرضه می‌کنند بر پایه قیمت شورای رقابت عرضه کنند.

وی تصریح کرد: اگر محصولی را پیش فروش کرده‌اند در صورت داشتن اختلاف با قیمتی که شورای رقابت تعیین خواهد کرد، حتی اگر اختلاف قیمت با مبنای کاهش مواجه شود مبلغ اضافی را که از مشتری گرفته‌اند به وی عودت خواهند داد.

وی درباره اختلاف مجلس و شورای رقابت در تعیین قیمت خودرو نیز عنوان کرد: مجلس و شورای رقابت به توافق رسیده‌اند تا شورای رقابت قیمت خودرو را تعیین کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =