گوچی می گوید باید خوب تمرین کنند تا بتوانند در جام ملت های آسیا نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایران در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«دو روز است که به اردو آمده ام.امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی داشته باشیم تا بازی خوبی را هم مقابل کره انجام بدهیم.»

او درباره بازی با کره هم حرف زد و گفت:«دو بار آنها را برده ایم.اما این اتفاق اهمیتی ندارد چون به تاریخ پیوسته است.ما هفته آینده یک بازی جدید با آنها داریم.ما داریم خودمان را برای جام ملت ها آماده می کنیم و این مسابقه به خوبی نشان می دهد که ما کجا قرار داریم.»

قوچان نژاد درباره کم بودن بازی های تدارکاتی ایران حرف زد و گفت:«ما قبل از جام جهانی هم بازی های تدارکاتی کمی داشتیم اما رفتیم و خوب بازی کردیم.ما هم دوست داریم زیاد بازی کنیم اما نباید زیاد به آن فکر کرد.کروش حرف خوبی می زند و راست می گوید که می گوید ما باید به کیفیت خودمان فکر کنیم.باید خوب تمرین کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.»

از او درباره گل حساسی که در مرحله مقدماتی جام جهانی به کره زد سوال کردیم.اینکه آیا این موضوع باز هم تکرار خواهد شد:«من در هر بازی دوست دارم گل بزنم و در این بازی هم همین طور. اما مهم رضا قوچان‌نژاد نیست بلکه تیم ملی در اولویت قرار دارد. من هم اگر آمدم فقط برای کمک به تیم ملی است. امیدوارم بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم.»

گوچی که از انگلیس به کویت آمد درباره حضورش در لیگ این کشور هم حرف زد و گفت:«این دو لیگ را نمی‌شود با هم مقایسه کرد. لیگ برتر انگلیس از لحاظ فیزیکی و فنی بالاست من هم بازیکن حرفه‌ای هستم و در هر تیمی باشم کار خودم را انجام می‌دهم. نمی‌توانم بگویم چون کویت است باید طور دیگری بازی کنم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    7 7
    یه کلمه هم از مهاجم الکویت