تسنیم نوشت:

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه از اول آبان ماه حرکت جدیدی برای ارزیابی کیفیت بنزین‌های توزیعی در داخل کشور آغاز شده است: سازمان استاندارد در اسفند ماه سال ۹۲ اعلام کرد که بنزین معمولی و سوپر فاقد استاندارد یورو ۴ است.

نیره پیروزبخت در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه در آخرین بررسی سازمان ملی استاندارد در اسفند ماه سال 92 بنزین معمولی و سوپر توزیعی در داخل کشور فاقد استاندارد یورو 4 بوده است، اظهارداشت: گزارش ارزیابی کیفیت بنزین ها را به کمیسیون اصل 90 ارسال کرده ایم.

وی با بیان اینکه پس از یک وقفه چند ماهه از اول آبان ماه نیز سازمان استاندارد حرکت جدیدی را برای بررسی کیفیت بنزین های داخلی و وارداتی آغاز نموده است، افزود: احتمالاً تا پایان آبان ماه روند بررسی ها اتمام و نتایج خود را در مورد کیفیت بنزین های توزیعی اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان استاندارد با بیان اینکه البته پیش از آبان ماه نیز بررسی کیفیت بنزین های وارداتی را آغاز کرده بودیم، گفت: در همین ارتباط گزارشات خود را به کمیسیون اصل 90 برای اتخاذ یک تصمیم جامع ارائه خواهیم کرد.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    2 2
    دولت سالم یعنی این سازمان تحت نظر خودش، ازش انتقاد می کنه و ایرادات کارش رو رسانه ای میکنه نه اینکه به هزار لطایف الحیل و دروغ متوسل بشه تا قصور دولت رو پوشش بده روحانی مچکریم و البته کمی هم منتظر
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    4 0
    بنزین پالایشگاه الوده است انهم الودگی سیاسی
  • بی نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    5 0
    امیدوارم بدون ملاحضه نتایج را اعلام کنند.حتی اگر اشخاص مجبوب مردم هم به اشتباه متهم شوند
  • یک پزشک IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    منابع اصلی آلودگی هوا در زمستان: 1 موتورخانه ها و سیستم های گرمایشی عامل اصلی به خاطر استفاده 24 ساعته و تولید اکسیدهای نیتروژن 2 ترافیک به دلیل لغزنده بودن و فرهنگ نادرست رانندگی که منتج به احتراق ناقص و تولید آلاینده های خطرناک می شود 3 موتورسیکلت و ناوگاه حمل و نقل فرسوده 4 نبود فضای سبز کافی در زمستان 5 سکون هوا و عدم وزش باد به دلیل فروش بی رویه تراکم 7 وارونگی هوا