کانون فارغ ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری فرهنگسرای آفتاب، کارگاه « برقراری ارتباط موثر در ازدواج» را برای زندگی بهتر دانش‌‌آموختگان این دانشگاه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی محمد کرد نایج، مدیرهماهنگی کانون فارغ التحصیلان دراین باره گفت گفت:این برنامه ازسلسله‌ کارگاه‌های شروع خوب است که 6 آذرماه سال جاری با حضور دکتر سعیده هادی استاد دانشگاه برگزار می‌شود.

دوره‌های گذشته از این سلسله‌کارگاه‌ها با عناوینی همچون «ارتباط موثر»، «درمان آسیب‌های ارتباطی  قبل از ازدواج» و... با حضور اساتید حوزه روانشناسی برگزار گردیده و مورد استقبال دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: این سمینار با محوریت موضوعاتی چون محبوبیت درخانواده،اجتماع ومحیط کار،چگونگی تاثیر بر مخاطب،تکنیک های مذاکره وزبان بدن می باشد.همچنین درپایان مراسم پرسش وپاسخ صورت خواهد گرفت.
ایشان در پایان یادآور شدند: شركت در این سمينار برای عموم فارغ‌التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي، آزاد و رایگان است. علاقمندان جهت ثبت‌نام از طریق شماره تلفن دفتر ارتباط با فارغ‌التحصیلان 88777502 (10 خط) از ساعت 8 الی 20 و یا از طریق مراجعه به سایت www.aiau.ir می توانند اقدام کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =