لیگ های معتبر فوتبال اروپا شنبه شب با برگزاری دیدارهایی ادامه یافت که پیروزی بایرن مونیخ، بارسا، رئال مادرید و چلسی از مهم ترین اتفاقات این روز بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدارها نتایج جالبی نیز رقم خورد که در ادامه مرور می کنید:

لیگ برتر جزیره
در لیگ برتر انگلیس، دو بازی بسیار حساس برگزار شد. لیورپول در خانه با حساب یک بر صفر مقابل چلسی شکست را پذیرفت. لیورپول میزبان با گل دقیقه 9 امره جان از حریفش پیش افتاد ولی گری کیهیل در دقیقه 14 و دیگو کاستا در دقیقه 67 با گل های خود چلسی را به برتری رساندند. برنلی توانست با حساب یک بر صفر از هال سیتی عبور کند و ساوتهمپتون با پیروزی 2 بر صفر مقابل لسترسیتی به رده دوم جدول رسید. وستهام و استون ویلا نیز بدون گل به کار خود پایان دادند. اما منچستر یونایتد موفق شد با بردی خفیف و گل دقیقه 67 خوان ماتا حریفش کریستال پالاس را از پیش رو بردارد. آخرین بازی شنبه شب نیز بین دو تیم کوئینز پارک و منچستر سیتی برگزار شد که سیتی به سختی و با گل دقیقه 83 سرخیو آگوئرو موفق به کسب تساوی 2-2 شد. با این نتیجه، سیتی همچنان در حسرت دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود و رسیدن به صدرجدول است.
همچنین یکشنبه 18 آبان ساندرلند و اورتون مقابل هم صف آرایی می کنند. تاتنهام با استوک سیتی بازی خواهد کرد و وست برومویچ به مصاف نیوکاسل می رود. سوانسی هم میزبان آرسنال است.

بوندس لیگای آلمان
در هفته یازدهم از لیگ آرمان، بایرلورکوزن و ماینتس به تساوی بدون گل دست یافتند و آگزبورگ با حساب 3 بر صفر تیم پادربورن را شکست داد. هوفن هایم در خانه با حساب 4 بر 3 از اف سی کلن شکست خورد و فرایبورگ در یک دیدار دیدنی با حساب 2 بر صفر شالکه را از پیش رو برداشت. وردربرمن نیز با همین نتیجه موفق به شکست اشتوتگارت شد. اما تقابل سنتی میان دو تیم فرانکفورت و بایرن مونیخ با برتری 4 بر صفر شاگردان پپ گواردیولا به اتمام رسید. بایرنی ها با هت تریک توماس مولر و گل دقیقه 86 ژردان شقیری سوئیسی از سد میزبان خود گذشتند. در ادامه این رقابت ها یکشنبه 18 آبان وولفسبورگ از هامبورگ میزبانی می کند و دورتموند در انتظار مونشن گلادباخ خواهد بود.

لالیگای اسپانیا
شنبه شب در اسپانیا تنها سه دیدار برگزار شد که بارسلونا در خانه آلمریا بازی باخته را با حساب 2 بر یک به سود خود تمام کرد. در این دیدار، نیمار و ژوردی آلبا برای بارسا گلزنی کردند. ختافه و الچه نیز به تساوی بدون گل رسیدند و در آخرین بازی از رقابت های شنبه شب، رئال مادرید در خانه توفان به پا کرد و با برتری 5 بر یک مقابل رایووایکانو به صدرنشینی خود ادامه داد. برای رئال در این بازی گرت بیل، سرجیو راموس، تونی کروس، کریم بنزما و کریس رونالدو گلزنی کردند.

سری آ ایتالیا
شنبه شب در سری آ ایتالیا تنها دو بازی برگزار شد که هر دو بازی با تساوی خاتمه یافت. ساسولا و آتلانتا به تساوی بدون گل رسیدند و آث میلان به سختی از سامپدوریا یک امتیاز دشت کرد. دیدار این دو تیم با حساب 2-2 خاتمه یافت که برای سامپدوریا کاکاچوکا و ادر گلزنی کردند و برای آث میلان استفان الشراوی و جرمی منز(پنالتی) گل زدند.
رقابت های سری آ در هفته یازدهم در روز یکشنبه با دیدار کالیاری مقابل جنوا، کیه وو برابر چزنا، امپولی مقابل لاتزیو، پالرمو برابر اودینزه، فیورنتینا با ناپولی، اینترمیلان برابر هلاس ورونا و آس رم مقابل تورینو ادامه می یابد و در مهم ترین دیدار یوونتوس به مصاف پارما خواهد رفت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parisa.cr7 IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    8 1
    طوفان رئال کماکان همه رو در بر میگیره اونم چجور 5 تا 5 تا حالا مادرید
  • parisa.cr7 IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    14 2
    مثلث bbc چه ها کردن.....بازگشت مقتدرانه رئال به صدر. تبریک به هوادارای تیممون......زنده بـــــــــــــــــــاد مــــــــــــــــــــــــادرید…
  • cristiano A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
    7 2
    رونالدو تو اول باشی یا آخر خدای منی. زمانی ک در منچستر هافبک بودی 118 گل تو خیلی زیبا بود در آن زمان رقیبت مسی در بارسلونای آماده مرده خوری گل میزد و آمار گلهایش را بالا میبرد.مسی هیچ وقت مثل تو زیبا ترین گل سال را نزد.هیچ نوقت می تواند مثل تو 70 ضربه آزاد زیبا بزند. اگر تیم ملی تو آرژانتین بود قطعا جام جهانی رو هم میبردی ولی پرتغال تو خیلی ضعیف است.کریستین تو ب حق خودت میرسی با آماده ترین رئال تاریخ.
  • بابک IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
    10 0
    لیورپول با حساب دو بر یک مقابل چلسی شکست را پذیرفت. آقا خبرتو درست کن .