زلاتکو کرانچار گزینه سرمربیگری تیم ملی امید هفته آینده وارد تهران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كرانچار گزینه پیشنهادی حبیب كاشانی برای سرمربیگری تیم ملی امید است. او در برنامه نود گفت كه علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان، هومن افاضلی، حسین فرکی و محمد مایلی کهن گزینه‌های هدایت تیم امید هستند و خودش هم كرانچار را به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است. حالا و در شرایطی كه اكثر این گزینه‌ها شرایط حضور در تیم امید را ندارند، به نظر می‌رسد شانس كرانچار برای نشستن روی نیمكت این تیم بیشتر از همه است.
كاشانی امروز اعلام كرده كه كرانچار هفته اینده برای مذاكره در مورد نیمكت تیم امید وارد تهران خواهد شد و جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهد داشت. كاشانی آمدن كرانچار به تهران را به فال نیك گرفته چراكه به گفته خودش، تعدادی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید، به او اجازه نداده‌اند حتی به آن‌ها زنگ بزند یا با آن‌ها گفت‌وگوی حضوری داشته باشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    4 0
    میشه یه خورده در مورد مافیا در فوتبال ایران هم مطلب بنویسید
  • yaser A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    6 1
    کاشانی قبلا ثابت کرده که فقط در رسانه ها و جلوی مردم به همفکری و نظر جمع و کمیته فنی و مشورت و دو فکر از یک فکر بهتره و یداله مع الجماعه و ... اعتقاد دارد و پشت پرده تصمیم اول و آخر را خودش میگیرد. یکجور دیکتاتوری پنهان با ظواهر دموکراسی.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    2 1
    داش حبیب تو رو خدا این کرانچار رو ازمون نگیر.ما میخوایم در نیم فصل دوم اونو روی نیمکت پرسپولیس ببینیم ولی تو با این کارت داری ما رو از این نعمت بزرگ محروم می کنی.
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    3 1
    جناب کاشانی شما بهتر است مشکلات عدیده کلان شهر تهران را رسیدگی کنید مترو . اتوبوسرانی . تاکسیرانی و ترافیک . ورزش تهران . آلودگی هوا . چاله چوله خیابانها جمع آوری معتادان و گدایان به نظر من بهترین کاری است که شما می توانید بکنید البته فوتبال برای رفت به مجلس بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید بهترین تبلغات برای سیاسیون است حال چرا کرانچار چرا مربی ایرانی نه کار ایرانی سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی را فراموش کردید جناب کاشانی
  • علي IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    10 3
    اگه بزارن كارشو بكنه .... كرانچار ميتونه ما را ببره المپيك ...
  • یک ایرانی A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    0 6
    سلام به همه دوستان،واقعا آقای کرانچاربااونهمه ستاره وامکاناتی که باشگاه سپاهان دراختیارش گذاشت چه نتایجی دربازیهای بین المللی واسه سپاهان بدست آورده ولی مثلا یه مربیه بی ادعا مثل ابراهیم زاده ذوب آهن روباوجود اونهمه بازیکنان گرانقیمت خارجی درتیمهای آسیایی درآسیا نایب قهرمان میکند،واقعا کاشانی باچه کارنامه درخشانی مسوول تصمیم گیری در امید شده ،واقعا که فدراسیون ضعیفی داریم که خودش وکمیته فنیش نمیتونن یه تصمیم فنیه درس بگیرن ودس دست به دامن یه مشاورغیرفوتبالیه بدون کارنامه درخشانی شدند.
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    3 1
    يا منصوريان يا هاشميان
  • دکتر ب A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    4 1
    آقای کاشانی شما همونی که کرانچارو که با پرسپولیس خوب نتیجه می گرفت و تیمش سوم بود و داشت بهتر هم میشدو از پرسپولیس گرفتی و داییو آوردی که چهار بازی 16 گل خورد اما عرضه تعویضشو نداشتی. میدونی چرا؟ چون خود دایی هم گفت که سعیدلو همزبونش امر کرده بود و شما هم اطاعت کردی. شما بهتره بری با همون حاج سعید حدادیانت باشی....