فارس نوشت:

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تا کنون هیچ مجوزی از طرف وزارت ورزش و جوانان برای فعالیت مراکز مشاوره ازدواج صادر نشده است.

بهمن بهمنی با بیان اینکه تا کنون وزارت ورزش و جوانان به هیچ مرکز مشاوره‌ای مجوز فعالیت نداده است، گفت: در آیین نامه اجرایی ماده 43 برنامه پنجم توسعه طبق نظر رئیس مجلس شورای اسلامی باید تغییراتی اعمال می‌شد که ان تغییرات اعمال شده است و باید د.باره در هیأت دولت مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

او ادامه داد: پس از تصویب آیین نامه اجرایی آن در هیأت دولت مراحل ابلاغ آن انجام می‌شود اما هم اکنون ما نمی‌توانیم در مورد مراکزی که در حال فعالیت هستند اظهار نظر کنیم اما تا کنون از سوی وزارت ورزش و جوانان مجوزی اعطا نشده است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوار هستیم با توجه به اینکه رایزنی‌ها در این خصوص قبلا انجام شده است سریعتر در دستور کار و در نوبت مصوبه‌های هیأت دولت قرار گیرد تا بتوانیم مراحل صدور مجوز را آغاز کنیم اما فعلا زمان دقیقی برای آن نمی‌توانیم اعلام کنیم.

پیش از این مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از اعطای مجوز مراکز مشاوره ازدواج در هفته ازدواج خبر داده و گفته بود: در هفته ازدواج مجوز فعالیت نخستین واحدهای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده صادر می‌شود، اما هم اکنون با گذشت دو ماه از هفته ازدواج هنوز مجوزی اعطا نشده است و مردم نمی‌دانند کدام مراکز برای مراجعه معتبر هستند.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =