تسنیم نوشت:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ۲۷۲ تن انواع مواد مخدر امسال در کشور کشف شد که نسبت به سال های مشابه شاهد کاهش ۱۳ درصدی در مجموعه کشف انواع مواد مخدر هستیم و ۷۵ درصد آن در مرزها و حاشیه مرزها بوده است.

سردار علی مویدی دقایقی پیش در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد گفت: بخش مهمی از امنیت کشور که حاکم است به خاطر زحمات اصحاب رسانه است و رسانه ها از ارزش بالایی برخوردار هستند.

او با اشاره به نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: خوشبختانه امروز رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی، استقرار امنیت و ایجاد آرامش در جامعه نقش محوری دارند و تمام تلاش آن ها دفاع از ارزش های کشور است که باید تشکر کرد و خدا را شکر گزار باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تهدید و آسیب در هر حوزه و مسئولتی به سراغ انسان ها می آید و ما هم که در عرصه اجتماعی فعالیت می کنیم این خطرات وجود داردو با توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار(ع) باید از این تهدیدات خود را حفظ کنیم.

او گفت: اگر ما بدانیم که در محضر خداوند هستیم و بر اعمال ما ناظر است دیگر سایر نظارت ها مثلا رسانه ها را برای خود یک فرصت و نعمت می دانیم.

مویدی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در هفت ماه نخست امسال عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر خوب بوده و در حدود 272 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد که نسبت به سال های مشابه شاهد کاهش 13 درصدی در مجموعه کشف انواع مواد مخدر هستیم.

او با اشاره به نوع کشفیات مواد مخدر گفت: بیشترین نوع مواد مخدر کشف شده تریاک بوده که حدود 215 تن کشف شده و بعد از آن نیز حشیش با 37 تن و سپس هروئین، مورفین و مواد مخلوط دیگری کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: 75 مواد مخدر کشف شده در امسال در مرز و حاشیه مرزها بوده و 25 درصد دیگر در سایر استان ها بوده است.

 


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    3 0
    مواد مخدر کشف شده را چی کار میکنند؟
  • بی نام IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    در گذشته اقوام پادشاهان تجارت مواد را از جنبه اقتصادی دنبال میکردند. خیلی مهمه که نتیجه این حجم دریافتی ها تا حد گرم مشخص شود. و نحوه واریز جریمه را با مستندات روی سایت بگذارند تا مشخص شود به جیب کی میرود.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    او گفت: اگر ما بدانیم که در محضر خداوند هستیم .....همش شعاره..........هرکاری دارند میکنند...