آلمان ها به تیم ملی کاراته ایران روادید ندادند تا سفر ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در حالی که قرار بود امروز روادید اعضای تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی به میزبانی آلمان صادر شود،سفارت آلمان ضمن پس دادن مدارک تمامی ورزشکاران مدعی شده که دلیل عدم صدور روادید برای کاروان ایران ارائه مدارک جعلی است! آلمان ها در حالی این ادعا را مطرح کرده اند که کاراته کاهای ایران چند هفته پیش و با همین ترکیب در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی شرکت کرده بودند.

این اتفاق در حالی افتاده است که مسابقات جهانی کاراته از روز چهاردهم تا هجدهم آبان ماه برگزار خواهد شد به همین دلیل مسئولان فدراسیون کاراته برای پیگیری موضوع و طرح شکایت به وزارت امور خارجه رفته اند تا از این طریق پیگیر مشکل به وجود آمده باشند.

در همین زمینه محسن آشوری دبیر فدراسیون در گفت و گویی که با ایسنا انجام داده است می گوید:«ما سه روز قبل به سفارت آلمان مراجعه کردیم که گفتند هیچ مشکلی برای گرفتن ویزا وجود ندارد و یازدهم آبان ماه بیایید و ویزاها را بگیرید. امروز وقتی به سفارتخانه مراجعه کردیم دیدیم که از دادن ویزا خبری نیست و نمایندگان سفارت پاسپورت‌های ملی‌پوشان را به ما پس دادند و ادعا کردند که این پاسپورت‌ها جعلی است و ما نمی دانیم که شما به چه خاطری قرار است به آلمان بروید.»

او ادامه داد:« واقعا متاسفم که چنین برخوردی را با ما می‌کنند. اکنون به وزارت امور خارجه می روم تا از این موضوع شکایت کنم. امیدوارم این مشکل حل شود و بتوانیم در مسابقات جهانی که بزرگ‌ترین آوردگاه این رشته غیر المپیکی به شمار می‌رود شرکت کنیم.»

 


251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    45 15
    بعيد نيست
  • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    45 0
    حالا اونا به کنار این مدارک جعلی برای خود ما دیگه عجیب نیس
  • اشکان A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    7 37
    فاشیست های نزاد پرست
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    28 1
    حتما کارت معافیت جعلی و یا شناسنامه برادر کوچکتر و یا فامیل دستشون بوده....ها ها ها ...آبروبریه
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    10 1
    بهانه هم بهانه هاي قديم