عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش درباره هزینه های نگهداری و اداره مدارس، توضیحاتی در جلسه امروز کمیسیون ارائه داد و خواستار مساعدت نمایندگان برای رفع کمبود منابع مالی وزارت خانه در بررسی لایحه بودجه سال 94 شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش قاسم عزیزی درباره جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در نشست روز گذشته کمیسیون، فانی وزیر آموزش و پرورش حضور یافت و درباره کمبودهای منابع بودجه ای وزارتخانه متبوعش گزارشی ارائه کرد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش درباره هزینه های نگهداری و اداره مدارس، سرانه های دانش آموزی، کمبود و مآزاد نیروی انسانی در برخی مناطق کشور، توضیحاتی ارائه داد و خواستار مساعدت نمایندگان برای رفع کمبود منابع مالی وزارت خانه در بررسی لایحه بودجه سال 94 شد.

وی افزود: موضوع اشتغال به کار حدود 350 هزار نفر از معلمان کشور در ادارات، کمک گرفتن از بخش خصوصی برای تقویت منابع مالی مدارس و افزایش 1.7 درصدی دانش آموزان مدارس غیردولتی از دیگر موضوعات مهمی بود که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در جلسه روز گذشته کمیسیون گزارشی درباره روند بازسازی مدارس فرسوده و کمبود منابع مالی این سازمان ارائه داد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    12 1
    يعني اگر مجلس بودجه بذاره از مردم بيچاره ديگه پول نميگيرند ؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    15 0
    از زبان یک معلم : روند آموزش در کشور رو به قهقهراست متاسفانه ...... همه چی شده آمار من معاون هنرستان دانش آموز ثبت نام کردم با معدل 0.75 در شاخه کاردانش چون حضرات مردودی رو برداشتن معلم چی باید به این بچه آموزش بده در سال جدید؟
  • سعید A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    12 0
    متاسفیم برای این وزیر . التماس هم میکنه کسی کمکش نمیکنه.
  • مسعود از درمیان IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    22 0
    من خودم معلمم و وضعیت آموزش و پرورش رو بسیار وخیم می بینم. متاسفانه از ظرفیت های خود اموزش و پرورش هم درست استفاده نمی شه و گر نه نباید اینطور وابسته به مجلس یا اولیای دانش آموزان باشیم. و علتش این هست که در تمامی دولت ها از افرادی در مدیریت ها در اغلب سطوح استفاده شده که قدرت تفکر و خلاقیتشون زیر خط فقره. در کل دید بسیاری از مسئولین در آموزش و پرورش پایینه و تنها چیزی که در آن جولان می دهد تعصب فکری دست اندر کاران آن است.