ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید یک منزل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 19:44 دوشنبه شب حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 57 و گروه نجات 10 را به محل حادثه واقع در بلوار پروین، خیابان 200 شرقی اعزام کرد.

او با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود گفت: در طبقه دوم این ساختمان یک واحد 80 متری دچار انفجار شدید و آتش‌سوزی شد و شدت انفجار به حدی بود که سبب تخریب دیوارها، شکستن در و پنجره واحدهای مجاور و پرت شدن اشیاء به سطح خیابان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این انفجار به واحدهای دیگر نیز خساراتی وارد کرد گفت: خوشبختانه هنگام پرتاب شدن اشیاء، کسی در خیابان حضور نداشت.

ملکی با اشاره به محبوس شدن مردی 34 ساله درون این واحد گفت: آتش‌نشانان عملیات نجات و اطفاء حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان با مراجعه به محل حادثه مردی 34 ساله را در حالی که شدیداً دچار سوختگی شده و در میان شعله‌های آتش محبوس شده بود، خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به اطفاء حریق از سوی آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 20:58 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =